Obsługa sklepu internetowego

Stolgraf
  • Strzegom, dolnośląskie pow. świdnicki

Handlowiec

Umowa o pracę

Firma Stolgraf ( z siedziba w Stanowicach) zatrudni osobę do obsługi sklepu internetowego. Praca na miejscu w Stanowicach.

Wymagania
Idealnym kandydatem jest osoba z doświadczeniem przy obsłudze sklepu internetowego (w tym sprzedaży produktów przez Allegro). Mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi sklepu na silniku shoper.pl, znajomość zagadnień i programów do retuszu zdjęć i ich edycji. Umiejętności w zakresie pozycjonowania. Mile widziane doświadczenie przy współpracy z klientem.

Obowiązki
• wystawianie aukcji produktowych na allegro
• umieszczanie nowych produktów w sklepie internetowym (opartym na silniku shoper.pl)
• wprowadzanie i obsługa zamówień w systemie (Comarch Optima)
• obsługa zleceń kurierskich (DHL i InPost)
• prowadzenie korespondencji email z klientami
• organizacja promocji i kampanie reklamowych
• wykonywanie i obróbka fotografii nowych produktów
• nadzór merytoryczny i techniczny nad aktualnymi produktami w sklepie internetowym.

Mile widziane
• orzeczenie o niepełnosprawności (nie jest to wymogiem)

Oferujemy
• samodzielną i ciekawą pracę w profesjonalnym zespole,
• możliwość rozwoju zarówno osobistego, jak i zawodowego w zakresie e-commerce
• stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę

Więcej informacji udzielimy telefonicznie: lub email.
Dodana
Wygasa (za 3 dni temu)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy