Francuski - zdalnie - sprzedaż - 3800 netto + prowizje

Tivron
  • Kielce, świętokrzyskie

Inny

Umowa o pracę

Grupa Tivron to językowe call center obsługujące proces sprzedaży. Aktualnie działamy dla branży zdrowia/urody - zajmujemy się sprzedażą suplementów firmy zewnętrznej.

Pracujemy w gronie ok. 250 osób w 3 oddziałach: Kraków, Warszawa, Cieszyn. Pracują z nami konsultanci, trenerzy, liderzy, menedżerowie i inni - co ich łączy? Pozytywne nastawienie i motywacja, bo przecież wszystko jest możliwe!

Z jakim językiem możesz podjąć u nas pracę?

FRANCUSKI

Na stanowisku konsultanta ds. sprzedaży jesteś odpowiedzialny za:

- telefoniczny kontakt z klientami rynku zagranicznego, którzy złożyli zamówienie online;
- obsługę połączeń przychodzących i wychodzących;
- badanie potrzeb klientów i doradztwo w zakresie produktów;
- sprzedaż produktów i negocjacje cenowe;
- uzupełnianie bazy danych po kontakcie z klientem;

Z kim miałbyś pracować?

Nasze teamy sprzedażowe są kameralne, zazwyczaj kilkuosobowe - to osoby z doświadczeniem, które chętnie podzielą się z Tobą swoją wiedzą. O Twój rozwój w zespole i dobrą atmosferę dba lider i menadżer.

Co oferujemy?

- współpracę w oparciu o umowę cywilnoprawną
- pracę w pełnym wymiarze godzin
- 8-godzinny tryb pracy w przedziale godzin 8-20
- wynagrodzenie składające się z solidnej podstawy (24 zł netto/h) i wypracowanej przez Ciebie prowizji
- współpracę opartą na jasnych zasadach - dbamy, żebyś każdego dnia przychodził do biura z uśmiechem na twarzy
- dodatkowe benefity, z których możesz skorzystać: dofinansowanie do Karty Multisport, opieki zdrowotnej (Medicover i LuxMed)
- wewnętrzne szkolenia i warsztaty, które pozwolą Ci szlifować swoje umiejętności
- biuro przy Rondzie Czyżyńskim - lokalizacja z dobrym dojazdem, wnętrze przyjazne dla oka
-możliwość pracy zdalnej dla osób z innych miast

Jakiej osoby szukamy?

- biegle posługującej się j. francuskim
- zmotywowanej na osiąganie postawionych celów, kogoś, kto lubi mieć wpływ na wysokość swoich zarobków
- szukającej wyzwań, lubiącej wychodzić z inicjatywą
- gaduły! tak! jeśli lubisz rozmawiać, lubisz kontakt z ludźmi to bez problemu odnajdziesz się w rozmowach z naszymi klientami
- pełnej chęci i dostrzegającej możliwości rozwoju w call center, poprzez zdobywanie nowej wiedzy, a kiedyś może i awansu

Jak wygląda proces rekrutacyjny w Tivron?

Zaczynamy od krótkiej rozmowy telefonicznej - to czas, gdzie obydwie strony mogą przedstawić swoje wzajemne oczekiwania. Następnie po kilku dniach otrzymujesz od nas feedback i jeśli wzajemnie jesteśmy na tak, pozostaje nam drugi etap, czyli spotkanie bezpośrednie, po którym podejmujemy finalną decyzję co do współpracy.

Przekonaj się, że warto z nami pracować! Do usłyszenia!
Dodana
Wygasa (za 6 dni)
Powrót do listy ofert