Starszy inspektor ds. organizacyjnych i obsługi sekretariatu

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku
wygasa za 12 dni (do )
  • Białystok, podlaskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30-15:30.
  • Praca na stanowisku wymaga dyspozycyjności.
  • Obciążenie mięśniowo-szkieletowe (większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej) oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorze ekranowym- powyżej 4 godzin dziennie.
  • Praca w pomieszczeniach biurowych na drugim piętrze budynku Komendy. Winda zewnętrzna na parter, toaleta dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Brak windy pomiędzy piętrami oraz brak toalet dostosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych na I i II piętrze.
  • Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.
  • Praca z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych.
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
  • Przyjmuje i rozdziela korespondencję przychodzącą do Komendy Miejskiej PSP
  • Ewidencjonuje korespondencję w elektronicznym systemie obiegu dokumentów
  • Prowadzi terminarz spraw służbowych Komendanta Miejskiego PSP i jego Zastępców
  • Wydaje materiały biurowe pracownikom komendy i prowadzi ich ewidencję
  • Przygotowuje wzory podziękowań, życzeń, zaproszeń itp.
  • Prowadzi Kronikę Komendy Miejskiej PSP w Białymstoku
  • Prowadzi sprawy związane z pieczęciami i stemplami w Komendzie
  • Wydaje i ewidencjonuje delegacje służbowe
  • Obsługuje interesantów

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w administracji
  • Biegła obsługa komputera
  • Umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
  • Dyspozycyjność, samodzielność, kreatywność
  • Komunikatywność
  • Odporność na stres
  • Wysoka kultura osobista
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe na kierunku administracja lub prawo
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego z zakresu obsługi sekretariatu
  • Znajomość zasad obiegu dokumentów
  • Znajomość zasad funkcjonowania i organizacji administracji publicznej
  • Znajomość przepisów z zakresu metod i form pracy kancelaryjno-biurowej

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dodana
Wygasa (za 11 dni)