Specjalista ds. monitoringu inwestycji

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
wygasa za 25 dni (do )
  • Łódź, łódzkie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego.
  • Wizualna ocena terenu.
  • Zagrożenie korupcją.
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

  • Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych.
  • Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie

  • Monitoruje terminowość przygotowywanych i realizowanych inwestycji w odniesieniu do aktualnych harmonogramów.
  • Uzgadnia dokumentacje budowy, przebudowy i remontów dróg realizowanych przez inwestorów zewnętrznych.
  • Wprowadza do Centralnego Zasobu Danych informacje przekazane przez pozostałe komórki organizacyjne oraz sprawuje nadzór nad ich aktualnością.
  • Analizuje ryzyka w zakresie postępowań administracyjnych prowadzonych w ramach przygotowania i realizacji inwestycji oraz rekomenduje przełożonym podejmowanie stosownych działań zapobiegawczych.
  • Monitoruje postępowania administracyjne prowadzone w ramach przygotowania i realizacji inwestycji.
  • Współpracuje z innymi Wydziałami Oddziału w zakresie prowadzonych spraw w celu zebrania opinii, informacji i innych danych.
  • Współpracuje z urzędami administracji rządowej i jednostek samorządu terytorialnego w zakresie prowadzonych spraw związanych z uzgadnianiem dokumentacji budowy, przebudowy i remontów dróg realizowanych przez inwestorów zewnętrznych.
  • Ewidencjonuje uzgodnione opracowania projektowe inwestorów zewnętrznych w celu wykorzystania ich przez inne komórki organizacyjne Oddziału.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe budowlane.
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze przygotowania lub realizacji inwestycji.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office – w szczególności programów Excel i Word.
  • Znajomość ustawy o drogach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo budowlane.
  • Umiejętność czytania dokumentacji projektowej w zakresie budowy dróg i drogowych obiektów inżynierskich.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe drogowe.
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze przygotowania lub realizacji inwestycji drogowych.
  • Znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość przepisów z zakresu FIDIC, znajomość warunków technicznych projektowania dróg i drogowych obiektów inżynierskich.
  • Obsługa komputera w zakresie środowiska projektowego AutoCAD.

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Trzynaste wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych)
  • Pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie
  • Dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
  • Możliwość zakupu palietów opieki medycznej (Medicover,Luxmed),
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych,
  • Dofinansowanie do zakupu okularów/soczewek korekcyjnych.

Podobne oferty pracy

Dodana
Wygasa (za 24 dni)

Polecani pracodawcy