Specjalista ds. zarządzania inwestycjami

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
wygasa za 25 dni (do )
  • Łódź, łódzkie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego.
  • Praca w terenie w otoczeniu maszyn budowlanych, na mostach i wiaduktach w pobliżu intensywnego ruchu drogowego.
  • Praca na tym stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz związana jest z odbywaniem wyjazdów służbowych na terenie kraju.

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

  • Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych.
  • Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie

  • Prowadzi sprawy z zakresu: nadzoru uczestników przygotowania i realizacji inwestycji, harmonogramu rzeczowego i finansowego, postępu prac oraz prowadzi kontrolę i monitoring realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie zgodności z warunkami umowy.
  • Bierze udział w przygotowaniu dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, zgłoszeń, pozwoleń i dokumentacji projektowej w okresie przygotowania, realizacji i zakończenia inwestycji oraz sprawdza i przygotowuje Kierownikowi Projektu dokumenty finansowe do płatności, bierze udział w weryfikacji kwalifikowalności wydatków w oparciu o obowiązujące wytyczne dla projektów współfinansowanych funduszy z UE oraz monitoruje stan formalno-prawny.
  • Bierze udział w konsultacji proponowanych zmian technologicznych i uzgadnianiu z właściwymi komórkami organizacyjnymi programów badań laboratoryjnych, w ocenianiu wnioskowanych zmian do umów (np. poleceń zmian, zamówień uzupełniających, roszczeń, itp.) oraz przygotowuje wnioski o zamówienia uzupełniające.
  • Współpracuje z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania wymaganych dokumentów do wniosków o współfinansowanie ze źródeł zewnętrznych oraz o uruchomienie środków finansowych na realizację zadań inwestycyjnych.
  • Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie odbiorów technicznych, przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Sprawdza, weryfikuje, opiniuje, analizuje i konsultuje dokumenty obejmujące elementy brd, w tym ocenia poprawność projektów stałej i tymczasowej organizacji ruchu, pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami i standardami, bierze udział w procedurach audytu i ocen bezpieczeństwa ruchu drogowego.
  • Współpracuje z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Oddziału i Centrali GDDKiA, biurami projektowymi, samorządami i innymi jednostkami administracyjnymi w zakresie planowania, przygotowania, finansowania, realizacji i rozliczenia inwestycji.
  • Prowadzi wymaganą sprawozdawczość, archiwizuje dokumenty budowy, przekazuje dokumentację powykonawczą i operaty kolaudacyjne do Archiwum Zakładowego i Rejonów oraz raporty z przeglądów szczegółowych przeprowadzonych przed upływem okresu gwarancyjnego do Wydziału Mostów. W uzgodnieniu z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi sporządza wraz z rozliczeniem inwestycji dowód księgowy - przejęcie środka trwałego, celem przekazania do Wydziały Dróg i Sieci Drogowej oraz Wydziału Finansowo-Księgowego i przygotowuje materiały celem zgłoszenia do ubezpieczyciela nowo oddanych inwestycji do użytkowania.
  • Prowadzi monitoring terminów obowiązywania uzgodnień, porozumień, decyzji i umów na zadaniach inwestycyjnych, przygotowuje rekomendację działań w przypadku przedwczesnych terminów ich wygaśnięcia, w celu podjęcia terminowych i właściwych działań oraz prowadzi rozliczenia finansowe zadania inwestycyjnego, aż do jego ostatecznego rozliczenia oraz współpracuje z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania rozliczenia inwestycji wg wymogów pomocowych UE lub MIF oraz prawa polskiego.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze przygotowania lub realizacji inwestycji.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office – w szczególności programów Excel i Word.
  • Znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, ze szczególnym uwzględnieniem uregulowań dotyczących dróg i obiektów inżynierskich, ustawy o drogach publicznych, prawa zamówień publicznych (dział II ustawy).
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe budowlane lub drogowe lub mostowe lub ekonomiczne.
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z ruchem drogowym i działaniem na rzecz bezpieczeństwa ruchu.
  • Znajomość Międzynarodowych Warunków Kontraktowych Federacji Inżynierów- Konsultantów (FIDIC).
  • Znajomość ustawy Prawo o ruchu drogowym.
  • Kursy z zakresu inżynierii ruchu drogowego, zagadnień bezpieczeństwa ruchu lub audytu BRD.

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • Trzynaste wynagrodzenie.
  • Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych).
  • Pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach.
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.
  • Dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym.
  • Możliwość zakupu pakietów opieki medycznej (Medicover, Luxmed).
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych.
  • Dofinansowanie do zakupu okularów/soczewek korekcyjnych.

Podobne oferty pracy

Dodana
Wygasa (za 24 dni)

Polecani pracodawcy