Referent w Drugim Referacie Czynności Analitycznych i Sprawdzających w Pierwszym Urzędzie Skarbowym

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
wygasa za 5 dni (do )
  • Łódź, łódzkie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego,
  • praca przeważnie siedząca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
  • narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, urządzenie wielofunkcyjne, niszczarka, itp.)

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
  • stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w głównym budynku,
  • Urząd zlokalizowany w kompleksie dwóch budynków, budynek główny IV piętrowy, wyposażony w windę (dojeżdżającą do III piętra), drugi budynek parterowy, oba budynki posiadają podjazd dla wózków inwalidzkich,
  • na parterze budynku znajduje się pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnością.
  • Prowadzi czynności sprawdzające w celu weryfikacji prawidłowości danych zawartych w złożonych deklaracjach.
  • Dokonuje analizy w oparciu o dostępne i pozyskane dane i informacje w celu weryfikacji realizacji przez podatników i płatników obowiązków wynikających z ustaw podatkowych i realizacji dochodów budżetowych.
  • Zajmuje się wymianą informacji podatkowych.
  • Sporządza pisma w celu odpowiedzi na zapytania innych organów podatkowych i instytucji zewnętrznych.
  • Opracowuje, w związku z ujawnieniem naruszenia przepisów prawa wnioski o wszczęcie postępowania przygotowawczego, informacje o skierowaniu sprawy do postępowania mandatowego, odstąpienia od ścigania.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Znajomość przepisów prawa podatkowego.
  • Cierpliwość, dokładność, uprzejmość.
  • Umiejętność organizacji pracy.
  • Komunikatywność.
  • Umiejętność organizacji pracy.
  • Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Obsługa: MS Office: Word oraz Excel.
  • Brak współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe preferowane wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne.
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej.
  • Umiejętność obsługi aplikacji oraz systemów informatycznych Ministerstwa Finansów.

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • Wypłaty z funduszu nagród – uzależnione od wyników pracy,
  • Nagrody jubileuszowe,
  • Pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych, dopłata do biletów na imprezy kulturalne, niskooprocentowane pożyczki),
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze,
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

Podobne oferty pracy

Dodana
Wygasa (za 4 dni)

Polecani pracodawcy