Referent w Referacie Wsparcia w Urzędzie Skarbowym w Pabianicach

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
wygasa za 5 dni (do )
  • Łódź, łódzkie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego,
  • praca przeważnie siedząca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
  • narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, urządzenie wielofunkcyjne, niszczarka, itp.).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
  • budynek wyposażony w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
  • budynek nie jest wyposażony w windę, co uniemożliwia osobom o ograniczonej sprawności ruchowej dostęp do wyższych, niż parterowa kondygnacji budynku,
  • na parterze budynku znajduje się pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
  • Przyjmuje i sprawdza przesyłki przekazane za pośrednictwem operatora pocztowego, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
  • Rejestruje korespondencję przychodzącą w odpowiednich systemach informatycznych.
  • Przekazuje przesyłki do właściwych komórek organizacyjnych lub osób, zgodnie z podziałem zadań i kompetencji.
  • Odbiera korespondencję wpływającą za pośrednictwem platformy ePUAP.
  • Przygotowuje korespondencję do wysyłki.
  • Archiwizuje dokumenty komórki organizacyjnej.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Znajomość przepisów kancelaryjnych, instrukcji kancelaryjnej izb administracji skarbowej i urzędów skarbowych.
  • Podstawowa wiedza z zakresu Kodeksu postępowania administracyjnego, Ordynacji podatkowej, Regulaminu organizacyjnego Urzędu Skarbowego w Pabianicach.
  • Grzeczność, uprzejmość.
  • Obsługa: MS Office: Word oraz Excel.
  • Brak współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe preferowane wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne.
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej.
  • Umiejętność obsługi aplikacji oraz systemów informatycznych Ministerstwa Finansów.

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • Wypłaty z funduszu nagród – uzależnione od wyników pracy,
  • Nagrody jubileuszowe,
  • Pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych, dopłata do biletów na imprezy kulturalne, niskooprocentowane pożyczki),
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze,
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

Podobne oferty pracy

Dodana
Wygasa (za 4 dni)

Polecani pracodawcy