Administrator - Zarządca nieruchomości - wspólnot mieszkaniowych
-
Warszawa, mazowieckie
Inny
Umowa o pracę
Pełny etat
Podobne oferty pracy
-
-
Obsługa kasy i dokładanie towaru w drogerii - Babice Nowe
Work&Profit sp. z o.o.- Babice Nowe
- umowa zlecenie
Dodana -
Obsługa kasy i dokładanie towaru w drogerii w Pruszkowie
Work&Profit sp. z o.o.- Raszyn
- umowa zlecenie
Dodana
ACRESTA Sp. z o.o. to warszawska firma z branży zarządzania nieruchomościami, która dzięki prawie dwudziestoletniemu doświadczeniu, wypracowała pozycję lidera na lokalnym rynku. Specjalizujemy się w kompleksowym zarządzaniu nieruchomościami mieszkalnymi, oferując usługi doradcze, audyt, przygotowywanie dokumentacji oraz wsparcie zgodne z RODO. Nasze działania charakteryzuje wysoki profesjonalizm, zaangażowanie i odpowiedzialność, co znajduje odzwierciedlenie w zaawansowanych narzędziach zarządzania i systematycznych szkoleniach. Zabezpieczenie naszych działań ubezpieczeniem na kwotę 4,7 mln zł oraz indywidualne podejście do każdego klienta, z ograniczeniem liczby obiektów przypadających na jednego opiekuna, to dowód na naszą elastyczność i życzliwość. Z kapitałem zakładowym 30.000,00 PLN, ACRESTA Sp. z o.o. jest stabilnym finansowo partnerem, który dzięki współpracy z renomowanymi kancelariami prawnymi i wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych, zapewnia swoim klientom nie tylko wysoką jakość usług, ale i konkurencyjną przewagę na rynku.
Administrator - Zarządca nieruchomości - wspólnot mieszkaniowych
Twój zakres obowiązków
Rolą Opiekuna Wspólnoty, pełniącego w naszej firmie funkcję Zarządcy/Administratora nieruchomości, jest koordynowanie wszelkich procesów zachodzących we wspólnotach. Praca przy 3-4 dużych wspólnotach mieszkaniowych (po ok. 100-200 lokali; w sumie ok. 650 lokali).
Zarządzanie nieruchomościami to przede wszystkim praca z ludźmi - właścicielami nieruchomości, jej użytkownikami oraz osobami opiekującymi się nimi.
Zapewnienie właściwej komunikacji między nimi to główne zadanie Zarządcy.
Musi on również zadbać o kwestie prawne, techniczne oraz finanse nieruchomości, a także zgrać ze sobą te wszystkie obszary.
Jednak to świadomość, że pracujemy głównie dla ludzi, a dopiero później dla nieruchomości, pozwala nam z sukcesem spełniać oczekiwania naszych Klientów.
Jeśli to rozumiesz i jesteś osobą posiadającą przynajmniej rok lub dwa lata doświadczenia, to jeżeli tylko zechcesz, nauczymy Cię naszego podejścia do zarządzania nieruchomościami, które już w ciągu 7 lat istnienia firmy pozwoliło zdobyć zaufanie prawie 6000 rodzin, mieszkających na ponad 500 tys. m. kw.
Poszukujemy:
- osób, które lubią zarządzanie nieruchomościami i z przyjemnością będą się nimi zajmować;
- opiekunów wspólnot, którzy rozumieją nasze podejście do zarządzania nieruchomościami opisane powyżej i będą je stosować;
- również zarządców nieruchomości z wieloletnim doświadczeniem, którzy są skłonni skonfrontować swoje doświadczenie z naszym podejściem ku zadowoleniu naszych Klientów oraz niedługo awansować na stanowisko Szefa Zespołu nadzorującego innych Zarządców;
- osób, które chcą się uczyć nowych rzeczy, ale są też gotowi podzielić się z nami swoimi dobrymi praktykami z nami;
- wszystkich zainteresowanych ideą turkusowych organizacji;
Nasze wymagania
- samodzielność,
- dokładność,
- samodyscyplina,
- odpowiedzialność,
- zaangażowanie,
- dyspozycyjność,
- znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office,
- otwartość na stosowanie nowych technologii,
- zdolność szybkiego uczenia się i umiejętności cierpliwego słuchania oraz pozytywnego podejścia do rozwiązywania konfliktów,
To oferujemy
- elastyczny, zadaniowy czas pracy w formie pracy stacjonarnej lub hybrydowej;
- pracę w ciekawym zespole gwarantującym rozwój wiedzy i umiejętności;
- nowoczesny sprzęt do pracy;
- współpracę na podstawie umowy cywilnoprawnej lub w ramach prowadzonej działalności gospodarczej;
- szeroko pojętą pomoc w założeniu lub prowadzeniu działalności gospodarczej (do 30 pełnopłatnych dni bez świadczenia usługi oraz pomoc w organizacji; indywidualnego systemu emerytalnego);
- udział w rozwoju firmy – możliwość szybkiego awansu;
- progresywne wynagrodzenie uzależnione od wielkości portfela obsługiwanych nieruchomości w granicach 6 – 12 tys. zł. netto na fakturze; Przykładowo wynagrodzenie na poz. 6-7 tys. zł to 2 średniej wielkości nieruchomości w obsłudze, 8-9 tys. zł - 3 nieruchomości, 10-12 tys. zł - 4 nieruchomości; wynagrodzenie nie jest uzależnione od płci.
- prywatną opiekę medyczną;
- istotne dofinansowanie do karty multisport;
Aplikuj
Podobne oferty pracy
-
Obsługa kasy i dokładanie towaru w drogerii w Pruszkowie
Work&Profit sp. z o.o.- Nadarzyn
- umowa zlecenie
Dodana -
Obsługa kasy i dokładanie towaru w drogerii w Pruszkowie
Work&Profit sp. z o.o.- Reguły
- umowa zlecenie
Dodana -
Obsługa kasy i dokładanie towaru w drogerii w Pruszkowie
Work&Profit sp. z o.o.- Parzniew
- umowa zlecenie
Dodana
Praca alert - powiadomienia
Inny, Warszawa
Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?
Zobacz profil pracodawcyPolecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty