Referent ds. egzekucji administracyjnej i likwidacji towarów

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
wygasa za 9 dni (do )
  • Wągrowiec, wielkopolskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu,
  • praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, telefon,
  • oświetlenie pomieszczenia pracy światłem naturalnym i sztucznym,
  • praca siedząca, jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • praca w porze dziennej,
  • wyposażenie stanowiska pracy zgodne z zaleceniami ergonomii, oświetlenie pomieszczenia pracy zgodne z wymogami,

2. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • budynek wielokondygnacyjny, budynek jest częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych: toaleta, miejsce parkingowe,
  • obiekt posiada dostosowany podjazd dla osób na wózku inwalidzkim przy wejściu do budynku,
  • w gmachu, na korytarzach są progi uniemożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózku inwalidzkim, brak windy,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.
  • Prowadzi egzekucję administracyjną należności pieniężnych, w celu doprowadzenia do wykonania obowiązków.
  • Poszukuje majątku zobowiązanych w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych, w celu prowadzenia skutecznej egzekucji.
  • Bada prawidłowość otrzymanych tytułów wykonawczych, zarządzeń zabezpieczenia i innych dokumentów zabezpieczenia oraz dopuszczalność prowadzenia egzekucji administracyjnej i zabezpieczenia, w celu prowadzenia egzekucji zgodnie z przepisami prawa.
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi na zapytania wierzycieli,
  • Przygotowuje i przekazuje akta do archiwum,
  • Wprowadza dane do systemów wykorzystywanych na stanowisku pracy.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Znajomość przepisów prawa podatkowego,
  • Brak współpracy z organami bezpieczeństwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak o profilu ekonomicznym, informatycznym, ekonometrycznym lub podyplomowe z obszaru objętego właściwością komórki organizacyjnej,
  • doświadczenia zawodowego
  • Dokładność i systematyczność,
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Odporność na stres,

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy,
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Benefity płacowe - dodatek za wysługę lat od 5 do 20 % wynagrodzenia zasadniczego, dodatkowe wynagrodzenie roczne („13tka”), nagrody jubileuszowe,
  • Pakiet socjalny - dofinansowanie do kosztów wypoczynku, zakupu okularów korekcyjnych, niskoprocentowe pożyczki na cele mieszkaniowe, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego.
Dodana
Wygasa (za 8 dni)

Polecani pracodawcy