Naczelnik w wydziale zarządzania kryzysowego

wygasa za 3 dni (do )
  • Kamienna Góra, dolnośląskie pow. kamiennogórski

Urzędnik

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Inne wymagania: niezbędne:
    1. Wykształcenie: wyższe, [preferowane kierunki: zarządzanie kryzysowe, ochrona ludności,
    bezpieczeństwo publiczne lub administracja].
    2. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 letni staż pracy.
    3. Obywatelstwo - polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
    4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
    5. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
    publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
    6. Nieposzlakowana opinia.
    7. Znajomość przepisów prawnych wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw:
    1) Ustawa o samorządzie powiatowym,
    2) Ustawa o pracownikach samorządowych,
    3) Kodeks Postępowania Administracyjnego,
    4) Ustawa o obronie Ojczyzny,
    5) Ustawa o ochronie ludności i obronie cywilnej,
    6) Ustawa o zarządzaniu kryzysowym,
    7) Ustawa o ochronie informacji niejawnych.
    8. Prawo jazdy kat. B.
    dodatkowe:
    1. znajomość przepisów prawa z zakresu dostępu do informacji publicznej i ochrony danych
    osobowych,
    2. umiejętność skutecznego zarządzania pracą zespołu,
    3. umiejętność współpracy i motywowania pracowników,
    4. umiejętność efektywnego planowania działań i organizacji pracy,
    5. umiejętność pracy w sytuacjach wymagających podejmowania szybkich decyzji,
    6. decyzyjność, inicjatywa w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów,
    7. wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjna i negocjacyjne,
    8. umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu i presji czasu,
    9. doświadczenie we współpracy jednostkami administracji rządowej, samorządowej i służbami
    odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo,
    10. preferowane doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub w służbach
    mundurowych.
    11. biegła znajomość obsługi komputera, urządzeń biurowych oraz radiotelefonicznych.
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 7 000 PLN
  • Opis wynagrodzenia: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie
    w siedzibie Starostwa Powiatowego (Kancelaria Ogólna - parter) lub przesłać pocztą tradycyjną
    (liczy się data wpływu do Starostwa Powiatowego) z dopiskiem: Dotyczy konkursu na
    stanowisko: Naczelnik Wydziału Zarzadzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego
    w Kamiennej Górze w terminie do dnia 15 grudnia 2025 r.
    Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    Wymagane dokumenty aplikacyjne, wymienione w części VI pkt 1-4 mają być własnoręcznie
    podpisane. Niespełnienie powyższych wymogów spowoduje odrzucenie oferty z powodu
    niespełnienia wymogów formalnych.
    2. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
    Publicznej () oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie
    Starostwa przy ul. Wł. Broniewskiego 15.
    3. Z osobą wyłonioną w drodze naboru zostanie podpisana umowa o pracę na czas określony
    w pełnym wymiarze czasu pracy, z możliwością przedłużenia. Planowany termin zatrudnienia:
    styczeń 2026 r.
    Więcej informacji na stronie:
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Podobne oferty pracy

  • Inspektor

    ORLEN Centrum Serwisowe sp. z o.o.
    • Dolnośląskie
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana
CBOP
Dodana
Wygasa (za 2 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy