-
Kamienna Góra, dolnośląskie pow. kamiennogórski
Urzędnik
Umowa o pracę
Pełny etat
Zakres obowiązków
Umowa o pracę na czas określony
Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Inne wymagania: niezbędne:
1. Wykształcenie: wyższe, [preferowane kierunki: zarządzanie kryzysowe, ochrona ludności,
bezpieczeństwo publiczne lub administracja].
2. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 letni staż pracy.
3. Obywatelstwo - polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
5. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Nieposzlakowana opinia.
7. Znajomość przepisów prawnych wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw:
1) Ustawa o samorządzie powiatowym,
2) Ustawa o pracownikach samorządowych,
3) Kodeks Postępowania Administracyjnego,
4) Ustawa o obronie Ojczyzny,
5) Ustawa o ochronie ludności i obronie cywilnej,
6) Ustawa o zarządzaniu kryzysowym,
7) Ustawa o ochronie informacji niejawnych.
8. Prawo jazdy kat. B.
dodatkowe:
1. znajomość przepisów prawa z zakresu dostępu do informacji publicznej i ochrony danych
osobowych,
2. umiejętność skutecznego zarządzania pracą zespołu,
3. umiejętność współpracy i motywowania pracowników,
4. umiejętność efektywnego planowania działań i organizacji pracy,
5. umiejętność pracy w sytuacjach wymagających podejmowania szybkich decyzji,
6. decyzyjność, inicjatywa w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów,
7. wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjna i negocjacyjne,
8. umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu i presji czasu,
9. doświadczenie we współpracy jednostkami administracji rządowej, samorządowej i służbami
odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo,
10. preferowane doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub w służbach
mundurowych.
11. biegła znajomość obsługi komputera, urządzeń biurowych oraz radiotelefonicznych. -
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 7 000 PLN
-
Opis wynagrodzenia: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie
w siedzibie Starostwa Powiatowego (Kancelaria Ogólna - parter) lub przesłać pocztą tradycyjną
(liczy się data wpływu do Starostwa Powiatowego) z dopiskiem: Dotyczy konkursu na
stanowisko: Naczelnik Wydziału Zarzadzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego
w Kamiennej Górze w terminie do dnia 15 grudnia 2025 r.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, wymienione w części VI pkt 1-4 mają być własnoręcznie
podpisane. Niespełnienie powyższych wymogów spowoduje odrzucenie oferty z powodu
niespełnienia wymogów formalnych.
2. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej () oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie
Starostwa przy ul. Wł. Broniewskiego 15.
3. Z osobą wyłonioną w drodze naboru zostanie podpisana umowa o pracę na czas określony
w pełnym wymiarze czasu pracy, z możliwością przedłużenia. Planowany termin zatrudnienia:
styczeń 2026 r.
Więcej informacji na stronie: -
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Podobne oferty pracy
-
Inspektor
ORLEN Centrum Serwisowe sp. z o.o.- Dolnośląskie
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Dodana
Wygasa
(za 2 dni)
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Kamienna Góra
Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?
Zobacz profil pracodawcyPolecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Krzeszów
-
Praca Stara Białka
-
Praca Czarny Bór
-
Praca Marciszów
-
Praca Lubawka
-
Praca Szczepanów
-
Praca Świdnik
-
Praca Boguszów-Gorce
-
Praca Janowice Wielkie
-
Praca Chełmsko Śląskie
-
Praca Stare Bogaczowice
-
Praca Kowary
-
Praca Sady Górne
-
Praca Szczawno-Zdrój
-
Praca Chwaliszów
-
Praca Radomierz
-
Praca Bolków
-
Praca Mieroszów
-
Praca Wałbrzych
-
Praca Sokołowsko