Stanowisko pracy ds. planowania budżetu w referacie planowania budżetu miasta w wydziale budżetu mia
wygasa za 5 dni
(do )
-
Słupsk, pomorskie
Specjalista ds. administracji
Umowa o pracę
Pełny etat
Zakres obowiązków
Umowa o pracę na czas określony
Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Inne wymagania: niezbędne:
1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3. wykształcenie wyższe;
4. ogólny staż pracy: minimum 1 rok;
5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
dodatkowe:
1. mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej (szczególnie w jednostkach samorządu terytorialnego);
2. mile widziane doświadczenie przy obsłudze sekretariatu;
3. znajomość ustaw i rozporządzeń: ustawa o finansach publicznych, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, rozporządzenie w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;
4. dobra znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego;
5. zdolności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, odpowiedzialność, zaangażowanie, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy własnej. -
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
-
Opis wynagrodzenia: w zależności od posiadanego doświadczenia
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Dodana
Wygasa
(za 4 dni)
Praca alert - powiadomienia
Specjalista ds. administracji, Słupsk
Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?
Zobacz profil pracodawcyPolecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Kobylnica
-
Praca Siemianice
-
Praca Głobino
-
Praca Włynkówko
-
Praca Redzikowo
-
Praca Stanięcino
-
Praca Redzikowo
-
Praca Bolesławice
-
Praca Włynkowo
-
Praca Widzino
-
Praca Bierkowo
-
Praca Reblinko
-
Praca Strzelinko
-
Praca Reblino
-
Praca Charnowo
-
Praca Dębnica Kaszubska
-
Praca Lulemino
-
Praca Przewłoka
-
Praca Damnica
-
Praca Zbyszewo