Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej w referacie bezpieczeńst

wygasa za 4 dni (do )
  • Słupsk, pomorskie

Specjalista ds. administracji

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Inne wymagania: niezbędne:

    obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;

    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

    wykształcenie wyższe;

    ogólny staż pracy: minimum 1 rok stażu pracy;

    kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

    pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;

    dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.

    dodatkowe:

    ukończone studia na kierunku związanym z zarządzaniem kryzysowym, ochroną ludności i obroną cywilną lub administracją;

    znajomość języków obcych: znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację;

    mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej (szczególnie w jednostkach samorządu terytorialnego);

    prawo jazdy kat. B;

    znajomość ustaw i wydanych do nich aktów wykonawczych:

    - ustawa z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym;

    - ustawa z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej;

    - ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;

    - ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym;

    umiejętność sprawnej obsługi komputera i systemów informatycznych;

    całodobowa zdolność do pracy, w tym w godzinach nocnych, również w weekendy;

    zdolności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania i prowadzenia negocjacji, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres i zmęczenie, analityczne myślenie, zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność prowadzenia szkoleń.
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
  • Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie od 5000 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia.
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 3 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy