Starszy specjalista w Wydziale Planowania i Analiz Budżetowych Biura Finansów KG PSP

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
wygasa za 14 dni (do )
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana

Zakres obowiązków

Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym w obiekcie przystosowanym dla osób niepełnosprawnych. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy
i telefony. Praca administracyjno-biurowa, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze.

  • Sporządzanie łącznego planu finansowego Funduszu Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej w celu ujęcia w ustawie budżetowej na podstawie planów od dysponentów Funduszu
  • Przygotowywanie wystąpień do Ministra Finansów w sprawie uzyskania zgody na dokonanie zmian w łącznym planie finansowym Funduszu oraz opinii Komisji Finansów Publicznych
  • Sporządzanie informacji na temat uzyskanych dochodów, o których mowa w art. 11a ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz zrealizowanych wydatków przez szkoły PSP
  • Obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa w zakresie modułów „Obsługa dysponentów” w celu zapewnienia środków finansowych na realizację wydatków budżetowych KG PSP oraz jednostek nadzorowanych
  • Przygotowywanie rocznego harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetowych oraz limity miesięczne i dzienne środków finansowych dla dysponentów w celu zapewnienia środków finansowych na działalność KG PSP i jednostek nadzorowanych
  • Opracowywanie łącznego planu finansowego Funduszu Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej w celu ujęcia w Wieloletnim Planie Finansowym Państwa
  • Sporządzanie informacji w zakresie wydatków Państwowej Straży Pożarnej w części 42 i 85 budżetu państwa na potrzeby w PSP, komisji sejmowej i senackiej, MSWiA, MF
  • Sporządzanie dyspozycji płatniczych w celu przekazywania środków finansowych dla dysponentów środków budżetu państwa

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w komórkach finansowych
  • Znajomość ustaw z zakresu finansów publicznych
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • Znajomość przepisów dotyczących służby cywilnej
  • Umiejętność obsługi komputera oraz oprogramowania biurowego Microsoft Office i systemów informacji prawnej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenia zawodowego
  • Praca w administracji publicznej w komórkach finansowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Łatwość przyswajania wiedzy

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Nagrody jubileuszowe
  • Możliwość częściowej refundacji kosztów nauki języków obcych i studiów podyplomowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość dofinansowania zakupu okularów korekcyjnych
  • Dobra lokalizacja i dojazd komunikacją miejską
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami

Podobne oferty pracy

Dodana
Wygasa (za 13 dni)

Polecani pracodawcy