Specjalista ds. marketingu

wygasa za 29 dni (do )
  • Warszawa, mazowieckie

Inny

Umowa o pracę

Pełny etat

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. marketingu


Twój zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku będzie wspierać działania marketingowe związane z naszym portfolio marek - głównie w obszarze marketingu internetowego oraz realizacji bieżących projektów.


Do zadań należeć będzie m.in.:


• Realizacja działań contentowych i komunikacyjnych

Tworzenie i publikacja treści na stronie internetowej, w social mediach oraz w newsletterach. Przygotowywanie krótkich materiałów tekstowych, grafik oraz formatów dostosowanych do kanału.


• Praca nad materiałami marketingowymi

Współtworzenie prezentacji, prostych grafik, opisów produktów, case studies oraz innych materiałów - zarówno we współpracy z grafikiem, jak i samodzielnie (np. Canva). Zadania realizowane w zależności od bieżących projektów.


• Wsparcie przy kampaniach online

Podstawowa obsługa narzędzi reklamowych i analitycznych (Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics, GetResponse), mile widziane: LinkedIn Ads. Przygotowanie prostych kampanii, analiza wyników, optymalizacja przy wsparciu zespołu.


• Realizacja prostych materiałów wideo

Nagrywanie krótkich ujęć, montaż prostych filmów (np. do social media) oraz publikacja treści w kanałach, takich jak YouTube - w cyklu adekwatnym do planu komunikacji, zwykle kilka razy w miesiącu.


• Wsparcie działań okołoeventowych

Udział w przygotowaniu wybranych wydarzeń branżowych i firmowych (szkoleń, webinariów, targów) - w zakresie zależnym od toczących się projektów.


• Koordynacja wybranych działań operacyjnych

Zamawianie materiałów drukowanych i gadżetów marketingowych oraz współpraca z podwykonawcami - według bieżących potrzeb.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w marketingu B2B.
  • Umiejętność pracy z popularnymi narzędziami AI wspierającymi pracę marketingowca.
  • Podstawowe umiejętności montażu krótkich materiałów wideo (np. Filmora, CapCut).
  • Umiejętność tworzenia prostych materiałów graficznych (Canva).
  • Praktyczna znajomość obsługi CMS (WordPress) i podstaw pozycjonowania.
  • Znajomość narzędzi reklamowych i analitycznych (Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics, GetResponse), mile widziane: LinkedIn Ads.
  • Znajomość mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, TikTok).
  • Kreatywność, estetyczne wyczucie, samodzielność, dobra organizacja pracy i terminowość,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Czynne prawo jazdy kat. B -warunek konieczny.
  • Znajomość branży pro audio i rynku technologii AV będzie dodatkowym atutem.

To oferujemy

  • możliwość udziału w prestiżowych projektach w interesującej branży,
  • długofalową współpracę w strukturach stabilnej organizacji,
  • przyjazną atmosferę w zespole,
  • partnerskie podejście do współpracowników,
  • dbałość o równowagę work life balance.

Oferty zawierające CV prosimy przesyłać poprzez przycisk Aplikuj.


W nadesłanych dokumentach prosimy o umieszczenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Aplikuj

Podobne oferty pracy

Dodana
Wygasa (za 28 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy