Inspektor ds. kancelarii tajnej

Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
wygasa za 10 dni (do )
  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

· Praca w terenie,

· Zagrożenie korupcją,

· Zagrożenie naciskami grup przestępczych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy.

Bariery architektoniczne: budynek nie jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, (brak podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio dostosowanych toalet), brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku – brak wind.

Narzędzia i materiały pracy: biurko; komputer; telefon; nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.

  • Przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, wydaje, udostępnia, przekazuje i wysyła materiały niejawne zapewniając ich prawidłowy obieg w celu przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych. Weryfikuje wytworzone dokumenty niejawne pod względem formalnym, zwraca dokumenty wykonawcy merytorycznemu w przypadku, gdy nie spełniają one określonych wymogów orz informuje w jakim zakresie należy dokument uzupełnić lub poprawić. Odnotowuje zmiany, zniesienia klauzuli tajności dokumentów niejawnych w urządzeniach ewidencyjnych. Sporządza jawną korespondencję,
  • Rozlicza policjantów i pracowników Policji z posiadanych przez nich materiałów niejawnych w przypadku rozwiązywania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia; przyjmuje dokumenty niejawne w depozyt Kancelarii Tajnej, następnie przekazuje do dalszego prowadzenia, archiwizacji itp. innemu wyznaczonemu pracownikowi lub archiwizacji,
  • Powiela dokumenty niejawne na pisemne zlecenie kierowników jednostek i komórek organizacyjnych KMP w Bydgoszczy,
  • Archiwizuje i brakuje dokumenty jawne i niejawne znajdujące się w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych KMP w Bydgoszczy,
  • Sporządza wykazy dokumentów niejawnych, pobranych z Kancelarii Tajnej przez policjantów i pracowników Policji w celu rozliczenia dokumentów niejawnych z dziennikiem ewidencyjnym (dotyczy rozliczeń rocznych). Corocznie rozlicza wszystkie pozycje w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych,
  • Uczestniczy w okresowych kontrolach zgodności stanu materiałów niejawnych będących w posiadaniu policjantów i pracowników Policji oraz Kancelarii Tajnej KMP w Bydgoszczy. Uczestniczy w kontrolach z tematyki ewidencjonowania, obiegu, rozliczania stanu posiadania materiałów niejawnych,
  • Prowadzi i aktualizuje dziennik przepisów, w którym są ewidencjonowane bieżące akty prawne zawierające informacje niejawne, a także udostępnia je i wydaje,
  • Obsługuje punkt recepcyjny KMP w Bydgoszczy.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy w administracji lub pracy biurowej,
  • ustawy z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej, Zarządzenia KGP Nr 2020 z dnia 30.12.2010 r. w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych i innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Policji, rozporządzeni z dnia 07.12.2011 r. w sprawie nadawania, przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne, rozporządzenia z dnia 22.12.2011 r. w sprawie sposobu oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności, ustawy z dnia 5.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych, Zarządzenia Nr 26 KGP z dnia 19.02.2018 r. w sprawie metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji, Zarządzenia Nr 920 KGP z dnia 11.09.2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji,
  • Znajomość przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych oraz umiejętność ich interpretacji,
  • Komunikatywność,
  • Umiejętność działania w sytuacji stresowej
  • Umiejętność pracy z zespole,
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
  • Samodzielność,
  • Umiejętność obsługi komputera,
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawiającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2024 r., poz. 632 z ze zm.) lub zgoda na postępowanie sprawdzające,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22.07.1944 r. do dnia 31.07.1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18.10.2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 01.08.1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 01.08.1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Przeszkolenie z ochrony informacji niejawnych,
  • Przeszkolenie z ochrony danych osobowych

Oferujemy

· Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

· Dodatek za wysługę lat od 5 do 20 % w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

· Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),

· Nagrody jubileuszowe,

· Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,

· Dofinansowanie do wypoczynku pracowników,

· Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,

· Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oferującego m.in. polisę na życie i opiekę medyczną,

· Możliwość korzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej.

Dodana
Wygasa (za 9 dni)