• Sandomierz, świętokrzyskie pow. sandomierski

Specjalista ds. administracji

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na okres próbny

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo
  • Zawody: Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
  • Uprawnienia: biegła znajomość MS Office
  • Inne wymagania: Doświadczenie zawodowe: ma minimum 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w obszarze posiadanego wykształcenia. Znajomość przepisów ustaw: Prawo wodne, Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych, sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office oraz programami do kosztorysowania prac budowlanych i remontowych, posiada umiejętności analityczne, dobrze organizuje pracę własną,
    cechuje się sumiennością i dokładnością, działa skutecznie w sytuacjach stresowych.
    DODATKOWO DOCENIMY: prawo jazdy kat. B, posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub hydrotechnicznej, umiejętność czytania dokumentacji projektowej, znajomość programu AutoCad, znajomość programów do kosztorysowania.
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 26 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy