Specjalista ds. gospodarczych

wygasa za 5 dni (do )
  • Słupsk, pomorskie

Specjalista ds. administracji

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące,wyższe (w tym licencjat)
  • Inne wymagania: 1. niezbędne:
    a. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw,
    którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego
    przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
    b. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    c. wykształcenie: średnie ze stażem pracy minimum 3 lata lub wyższe ze stażem pracy minimum
    1 rok, w zakresie prawa pracy, ekonomii i administracji,
    d. znajomość zagadnień związanych z ustawą o pracownikach samorządowych, prawie
    oświatowym, Kartą Nauczyciela, Kodeksem Pracy,
    e. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się
    nieposzlakowaną opinią,
    f. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać
    dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje
    w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość
    lub interesowność,
    g. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
    h. dla osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona
    dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
    16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego
    w służbie cywilnej.
    2. dodatkowe:
    1. mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej (szczególnie w jednostkach
    samorządu terytorialnego),
    2. mile widziane doświadczenie przy obsłudze sekretariatu,
    3. obsługa komputera w środowisku Windows, pakietu Microsoft Office, obsługa urządzeń biurowych
    i programów komputerowych wykorzystywanych w szkołach, znajomość obiegu i rejestracji
    dokumentów, w tym angażowania środków finansowych oraz opisywania dokumentów,
    4. umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kulturalna obsługa interesantów,
    5. umiejętność stosowania i interpretacji przepisów oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu
    działania archiwów zakładowych, znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
    6. samodzielność, dokładność, terminowość, rzetelność, dobra organizacja pracy,
    7. zdolności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania, umiejętność pracy
    w zespole, odporność na stres, odpowiedzialność, zaangażowanie, dyspozycyjność, umiejętność pracy
    pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 5 303 PLN
  • Opis wynagrodzenia: zasadnicze
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 4 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy