Brand Manager
Recruitment Solutions
wygasa za 4 dni
(do )
-
Radom, mazowieckie
Specjalista ds. marketingu
Umowa o pracę
Podobne oferty pracy
-
Specjalista ds. trade marketingu
GRUPA MASPEX- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Polecana PopularnaDodana
Szukasz miejsca, gdzie Twoje pomysły naprawdę się liczą? Jeśli marketing produktowy to Twoja pasja, a prowadzenie marki od pomysłu po wdrożenie brzmi jak wyzwanie, w którym chcesz się sprawdzić – zapraszamy!
Jako Brand Manager połączysz kreatywność z analizą i będziesz współtworzyć markę, która wyróżnia się na rynku i ma przed sobą duży potencjał. Brzmi ciekawie? Wyślij CV już dziś i porozmawiajmy – praca czeka!
Dla naszego klienta – firmy produkcyjnej z branży FMCG rekrutujemy na stanowisko
Brand Manager
Miejsce pracy: Radom lub Jawor
Zadania:
– kompleksowe zarządzanie przydzieloną marką lub markami,
– tworzenie i planowanie strategii marketingowej dla prowadzonej marki,
– rozwój nowych produktów w ramach prowadzonej marki we współpracy z działem R&D,
– przygotowanie strategii wprowadzenia na rynek nowych produktów (rynek polski i zagraniczne),
– monitorowanie rynku i działań konkurencji, analiza trendów i rekomendowanie nowych rozwiązań,
– tworzenie narzędzi komunikacji z rynkiem (materiały reklamowe, prezentacje, treści marketingowe),
– współpraca z działem sprzedaży, logistyki, R&D, grafikami i produkcją przy realizacji projektów,
– przygotowywanie raportów marketingowych.
Oczekiwania:
– 2–3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży FMCG (marketing produktowy),
– doświadczenie w procesie NPD (new product development),
– kierunkowe wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie, ekonomia),
– praktyczna znajomość narzędzi marketingowych,
– swobodna komunikacja w języku angielskim, mile widziana dodatkowo znajomość języka niemieckiego,
– dobra znajomość pakietu MS Office (w tym PowerPoint),
– bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie w nowe wyzwania,
– otwartość, komunikatywność, umiejętność współpracy zespołowej,
– kreatywność, wytrwałość w dążeniu do celu,
– prawo jazdy kat. B (czynne).
Mile widziane:
– znajomość kategorii produktów chemii gospodarczej, kosmetyków lub artykułów personal care.
– umowę o pracę, pełny etat,
– jeden krótszy dzień pracy, możliwość pracy hybrydowej (1 dzień w tygodniu),
– elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie między 7.30 a 9),
– rynkowe wynagrodzenie,
– narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy, karta paliwowa,
– bogaty i troskliwy pakiet benefitów w systemie kafeteryjnym,
– dofinansowanie szkoleń i kursów, dostęp do platformy szkoleniowej,
– pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, w przyjaznym środowisku, zgranym zespole i miłej atmosferze,
– możliwość dalszego rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy.
Kontakt:
Recruitment Solutions
Krystyna Hołoga
ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29
50-078 Wrocław
tel.
Agencja doradztwa personalnego nr 2505.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Recruitment Solutions Krystyna Hołoga moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji, zgodnie z art. 6.1.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administratorem danych osobowych jest Recruitment Solutions Krystyna Hołoga z siedzibą przy ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29, 50-078 we Wrocławiu. Przedmiotowe dane osobowe są zbierane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji niniejszego celu. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przedmiotowe dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty ich wprowadzenia do bazy lub od daty ostatniego kontaktu z kandydatem, w zależności od tego, która data jest późniejsza. Wyrażona zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.
Jako Brand Manager połączysz kreatywność z analizą i będziesz współtworzyć markę, która wyróżnia się na rynku i ma przed sobą duży potencjał. Brzmi ciekawie? Wyślij CV już dziś i porozmawiajmy – praca czeka!
Dla naszego klienta – firmy produkcyjnej z branży FMCG rekrutujemy na stanowisko
Brand Manager
Miejsce pracy: Radom lub Jawor
Zadania:
– kompleksowe zarządzanie przydzieloną marką lub markami,
– tworzenie i planowanie strategii marketingowej dla prowadzonej marki,
– rozwój nowych produktów w ramach prowadzonej marki we współpracy z działem R&D,
– przygotowanie strategii wprowadzenia na rynek nowych produktów (rynek polski i zagraniczne),
– monitorowanie rynku i działań konkurencji, analiza trendów i rekomendowanie nowych rozwiązań,
– tworzenie narzędzi komunikacji z rynkiem (materiały reklamowe, prezentacje, treści marketingowe),
– współpraca z działem sprzedaży, logistyki, R&D, grafikami i produkcją przy realizacji projektów,
– przygotowywanie raportów marketingowych.
Oczekiwania:
– 2–3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży FMCG (marketing produktowy),
– doświadczenie w procesie NPD (new product development),
– kierunkowe wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie, ekonomia),
– praktyczna znajomość narzędzi marketingowych,
– swobodna komunikacja w języku angielskim, mile widziana dodatkowo znajomość języka niemieckiego,
– dobra znajomość pakietu MS Office (w tym PowerPoint),
– bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie w nowe wyzwania,
– otwartość, komunikatywność, umiejętność współpracy zespołowej,
– kreatywność, wytrwałość w dążeniu do celu,
– prawo jazdy kat. B (czynne).
Mile widziane:
– znajomość kategorii produktów chemii gospodarczej, kosmetyków lub artykułów personal care.
Oferujemy
– umowę o pracę, pełny etat,
– jeden krótszy dzień pracy, możliwość pracy hybrydowej (1 dzień w tygodniu),
– elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie między 7.30 a 9),
– rynkowe wynagrodzenie,
– narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy, karta paliwowa,
– bogaty i troskliwy pakiet benefitów w systemie kafeteryjnym,
– dofinansowanie szkoleń i kursów, dostęp do platformy szkoleniowej,
– pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, w przyjaznym środowisku, zgranym zespole i miłej atmosferze,
– możliwość dalszego rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy.
Kontakt:
Recruitment Solutions
Krystyna Hołoga
ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29
50-078 Wrocław
tel.
Agencja doradztwa personalnego nr 2505.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Recruitment Solutions Krystyna Hołoga moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji, zgodnie z art. 6.1.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administratorem danych osobowych jest Recruitment Solutions Krystyna Hołoga z siedzibą przy ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29, 50-078 we Wrocławiu. Przedmiotowe dane osobowe są zbierane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji niniejszego celu. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przedmiotowe dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty ich wprowadzenia do bazy lub od daty ostatniego kontaktu z kandydatem, w zależności od tego, która data jest późniejsza. Wyrażona zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.
Podobne oferty pracy
-
Specjalista ds. trade marketingu
GRUPA MASPEX- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Polecana PopularnaDodana
Dodana
Wygasa
(za 3 dni)
Praca alert - powiadomienia
Specjalista ds. marketingu, Radom
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Rajec Szlachecki
-
Praca Sołtyków
-
Praca Rajec Poduchowny
-
Praca Cerekiew
-
Praca Makowiec
-
Praca Mazowszany
-
Praca Kotarwice
-
Praca Maków
-
Praca Parznice
-
Praca Antoniówka
-
Praca Kowala-Stępocina
-
Praca Klwatka Królewska
-
Praca Młodocin Mniejszy
-
Praca Zakrzew
-
Praca Skaryszew
-
Praca Jastrzębia
-
Praca Piaseczno
-
Praca Jedlnia-Letnisko
-
Praca Wolanów
-
Praca Niemianowice