Młodszy specjalista / młodsza specjalistka ds. obsługi reklamacji i napraw r39/2537-1220/25

wygasa za 26 dni (do )
  • Włocławek, kujawsko-pomorskie

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę

Pełny etat

Podobne oferty pracy

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na okres próbny

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Języki: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office
  • Inne wymagania: wykształcenie minimum średnie; mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi reklamacji lub obsługi klienta; znajomość języka niemieckiego na poziomie B2; mile widziana umiejętność czytania rysunku technicznego; znajomość pakietu MS Office; umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, umiejętność komunikacji i budowania relacji, umiejętność pracy w zespole
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 5 300 PLN
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Podobne oferty pracy

CBOP
Dodana
Wygasa (za 25 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy