Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 19.09.2025
ASYSTENTKA W KANCELARII NOTARIALNEJ
Agencja Pracy Select
-
Bełchatów, łódzkie
Pracownik biurowy
Umowa o pracę
Zadania na danym stanowisku:
– Wspieranie pracy notariusza poprzez realizację bieżących zadań administracyjnych.
– Obsługa klientów – bezpośrednia, telefoniczna oraz mailowa.
– Prowadzenie sekretariatu i organizacja codziennego funkcjonowania kancelarii.
– Przygotowywanie wstępnych wersji dokumentów notarialnych.
– Rejestrowanie i obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
– Nadzór nad dokumentacją oraz dbałość o jej prawidłowy obieg.
Wymagania, jakie stawiamy kandydatom:
– Doświadczenia zawodowego w kancelarii notarialnej lub pokrewnej instytucji prawnej (sąd, kancelaria adwokacka, radcowska, komornicza) – warunek konieczny.
– Sprawnej obsługi komputera i narzędzi biurowych, w tym pakietu MS Office.
– Rzetelności, odpowiedzialności i gotowości do samodzielnej pracy.
– Wykształcenia średniego (preferowane wyższe).
– Otwartości na nowe obowiązki oraz chęci rozwijania wiedzy.
– Wysokiego poziomu kultury osobistej oraz łatwości w komunikacji.
– Punktualności oraz elastyczności w zakresie czasu pracy.
Osobie zatrudnionej oferujemy:
– Stabilne zatrudnienie i przyjazne środowisko pracy.
– Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu na podstawie umowy o pracę.
– Możliwość nauki i rozwijania się w środowisku prawnym.
– Kompleksowe wdrożenie oraz zapewnienie niezbędnych narzędzi pracy.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami oraz nie zwracamy nadesłanych aplikacji.
Po zapoznaniu się z poniższą informacją zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV z podanym stanowiskiem w tytule wiadomości, na adres: @
– Wspieranie pracy notariusza poprzez realizację bieżących zadań administracyjnych.
– Obsługa klientów – bezpośrednia, telefoniczna oraz mailowa.
– Prowadzenie sekretariatu i organizacja codziennego funkcjonowania kancelarii.
– Przygotowywanie wstępnych wersji dokumentów notarialnych.
– Rejestrowanie i obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
– Nadzór nad dokumentacją oraz dbałość o jej prawidłowy obieg.
Wymagania, jakie stawiamy kandydatom:
– Doświadczenia zawodowego w kancelarii notarialnej lub pokrewnej instytucji prawnej (sąd, kancelaria adwokacka, radcowska, komornicza) – warunek konieczny.
– Sprawnej obsługi komputera i narzędzi biurowych, w tym pakietu MS Office.
– Rzetelności, odpowiedzialności i gotowości do samodzielnej pracy.
– Wykształcenia średniego (preferowane wyższe).
– Otwartości na nowe obowiązki oraz chęci rozwijania wiedzy.
– Wysokiego poziomu kultury osobistej oraz łatwości w komunikacji.
– Punktualności oraz elastyczności w zakresie czasu pracy.
Osobie zatrudnionej oferujemy:
– Stabilne zatrudnienie i przyjazne środowisko pracy.
– Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu na podstawie umowy o pracę.
– Możliwość nauki i rozwijania się w środowisku prawnym.
– Kompleksowe wdrożenie oraz zapewnienie niezbędnych narzędzi pracy.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami oraz nie zwracamy nadesłanych aplikacji.
Po zapoznaniu się z poniższą informacją zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV z podanym stanowiskiem w tytule wiadomości, na adres: @
Podobne oferty pracy
-
Koordynator pracowników tymczasowych - praca mobilna
Gi Group S.A.- Piotrków Trybunalski
- umowa o pracę
Polecana PopularnaDodana
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 19.09.2025
Praca alert - powiadomienia
Pracownik biurowy, Bełchatów
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Nowy Świat
-
Praca Myszaki
-
Praca Józefów
-
Praca Kurnos Pierwszy
-
Praca Niedyszyna
-
Praca Adamów
-
Praca Bukowie Dolne
-
Praca Kluki
-
Praca Słupia
-
Praca Biłgoraj
-
Praca Drużbice
-
Praca Rogowiec
-
Praca Kalisko
-
Praca Dąbrowa
-
Praca Brzezie
-
Praca Oprzężów
-
Praca Gomulin
-
Praca Zaborów
-
Praca Zofiówka
-
Praca Wola Krzysztoporska