Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 21.08.2025

Starszy referent ds. administracyjno - biurowych

Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu
  • Opole, opolskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • praca administracyjno - biurowa;
  • praca przed monitorem ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy;
  • wymuszona pozycja ciała;
  • praca w godzinach 7:30 - 15:30;
  • narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;
  • miejsce pracy znajduje się w budynku nr 1 - obecnie niedostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych (ciągi komunikacyjne obejmują schody, przy wejściach do niektórych pomieszczeń występują progi, w budynku brak odpowiednio dostosowanej toalety);
  • praca związana z bezpośrednią obsługą gości i interesantów.
  • przedstawia Komendantowi Placówki korespondencję i przekazuje ją zgodnie z dekretacją;
  • sporządza rozkaz dzienny oraz wykonuje pisma, wnioski i inne dokumenty wskazane przez przełożonego;
  • wprowadza dane do aplikacji Delegacje oraz prowadzi rejestr wydanych poleceń wyjazdu służbowego i wypisuje delegacje służbowe;
  • realizuje czynności związane z wytwarzaniem kopii, odpisów, wyciągów i wypisów z dokumentów oraz wykonuje niezbędne czynności kancelaryjne;
  • współdziała z komórkami organizacyjnymi placówki i oddziału w zakresie sporządzania, przyjmowania i przesyłania dokumentów;
  • obsługuje interesantów i gości przybyłych do Komendanta Placówki kształtując pozytywny wizerunek placówki oraz prowadzi terminarz spotkań i planowanych przedsięwzięć Komendanta placówki;
  • prowadzi elektroniczną ewidencję czasu służby kadry kierowniczej oraz sporządza roczne karty ewidencji obecności funkcjonariuszy placówki. Prowadzi ewidencję czasu pracy pracowników zatrudnionych w placówce;
  • prowadzi urządzenia ewidencyjne oraz inną dokumentację, również w ramach systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych i pakietu biurowego MS Office;
  • znajomość podstawowych przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych i danych osobowych oraz przepisów z zakresu ewidencji czasu pracy;
  • komunikatywność;
  • umiejętność stosowania przyjętych form korespondencji;
  • pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe o profilu administracyjnym, prawniczym lub kancelaryjnym
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obsłudze sekretariatu
  • posiadanie przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz przetwarzania danych osobowych;
  • umiejętność pracy w programie Power Point.

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „13-stkę”;
  • System nagród motywacyjnych;
  • Świadczenia socjalne (zapomogi, pożyczki mieszkaniowe);
  • Działalność kasy zapomogowo – pożyczkowej;
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
  • Stabilne zatrudnienie;
  • Możliwość rozwoju i nauki od specjalistów.

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 21.08.2025