Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 21.08.2025

Starszy referent ds. obsługi kancelarii

Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu
  • Opole, opolskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • praca administracyjno - biurowa;
  • praca przed monitorem ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy;
  • wymuszona pozycja ciała;
  • praca w godzinach 7:30 - 15:30;
  • narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;
  • miejsce pracy znajduje się w budynku nr 1 - obecnie niedostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych (ciągi komunikacyjne obejmują schody, przy wejściach do niektórych pomieszczeń występują progi, w budynku brak odpowiednio dostosowanej toalety);
  • praca związana z bezpośrednią obsługą interesantów.
  • prowadzi, zgodnie z obowiązującymi przepisami trwałe oraz pomocnicze urządzenia ewidencyjne w kancelarii;
  • realizuje czynności związane z przyjmowaniem, rejestrowaniem, przechowywaniem, przekazywaniem i wysyłaniem dokumentów oraz sprawuje nadzór nad ich zwrotem do kancelarii;
  • wykonuje czynności pomocnicze w kompletowaniu informacji, dokumentacji oraz przygotowywaniu akt do archiwum;
  • przyjmuje, przechowuje, wydaje i przekazuje pieczęcie oraz klucze zapasowe do szaf służących do przechowywania dokumentów niejawnych, prowadzi ich ewidencję oraz dokumentację z tym związaną;
  • dokonuje zmian klauzul tajności dokumentów (materiałów) w urządzeniach ewidencyjnych i na tych dokumentach (materiałach);
  • realizuje czynności związane z wytwarzaniem kopii, odpisów, wyciągów i wypisów z dokumentów.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ŚCIŚLE TAJNE” lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • umiejetność pracy w zespole;
  • umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office;
  • umiejętność poprawnego (językowo) opracowywania dokumentów;
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „13-stkę”;
  • System nagród motywacyjnych;
  • Świadczenia socjalne (zapomogi, pożyczki mieszkaniowe);
  • Działalność kasy zapomogowo – pożyczkowej;
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
  • Stabilne zatrudnienie;
  • Możliwość rozwoju i nauki od specjalistów.

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 21.08.2025