Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 29.07.2025
JACE AI

Customer Service Specialist

  • Kontrakt B2B
    7 000 do 10 000 zł netto (+ VAT) / mies.
  • Warszawa, mazowieckie

Kontrakt b2b

Pełny etat

Młodszy specjalista (junior)

Praca stacjonarna

Customer Service Specialist

W Zeta Labs — założonym przez dwóch byłych inżynierów Meta — tworzymy Jace.ai, asystenta e-mailowego opartego na AI, który działa bezpośrednio w Twojej skrzynce odbiorczej. Jace został zaprojektowany tak, by przypominał osobistego asystenta, a nie kolejne narzędzie — i pomaga użytkownikom odzyskać cenny czas i koncentrację.

Mamy za sobą rundę pre-seed o wartości ponad 10 milionów dolarów — z udziałem m.in. byłego szefa AI w Apple.


Kogo szukamy?


Jako Customer Service Specialist będziesz pierwszą osobą kontaktową dla naszych użytkowników — odpowiadając na pytania, rozwiązując problemy i dbając o to, by każde doświadczenie było nie tylko pomocne, ale też przyjazne i ludzkie. Twoja rola będzie kluczowa, ponieważ będziesz brać udział w współtworzeniu fundamentów naszego działu obsługi klienta — pomagając budować zespół, kształtować procesy i skalować jakość wsparcia w miarę rozwoju zespołu.


Większość Twojej pracy będzie odbywać się bezpośrednio na platformie Jace, co oznacza głębokie zaangażowanie w produkt — nie tylko w jego obsługę, ale też w aktywne ulepszanie narzędzia, które wspólnie tworzymy.

Zakres obowiązków

  • Odpowiadanie na wiadomości klientów szybko jasno i po ludzku - z pomocą asystenta Jace AI
  • Rozmowy na żywo z klientami i potencjalnymi partnerami
  • Zbieranie i przekazywanie feedbacku zespołom produktu
  • Porządkowanie opinii i pomysłów klientów by rozwijać produkt
  • Wprowadzanie nowych osób do zespołu i dzielenie się wiedzą
  • Rozbudowa całego zespołu Custmer Support

Wymagania

  • Znakomita znajomość języka angielskiego w piśmie — piszesz jasno, przyjaźnie i zwięźle, jak w rozmowie

  • Dbałość o szczegóły i silne poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania

  • Świetne umiejętności komunikacyjne i współpracy z innymi

  • Szybko uczysz się nowych narzędzi i potrafisz prosto wytłumaczyć je innym

  • Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, operacjach lub podobnej roli (mile widziane w środowisku SaaS lub technologicznym)

  • Dodatkowy plus, jeśli interesujesz się AI i tym, jak ludzie współpracują z inteligentnymi narzędziami

Oferujemy

Co oferujemy:

Praca, która ma znaczenie — Twoje działania bezpośrednio wpłyną na to, jak użytkownicy korzystają z Jace AI

Wsparcie blisko produktu — Każdego dnia pracujesz bezpośrednio w platformie Jace, wpływając na doświadczenia tysięcy użytkowników

Realny wpływ — Jako część naszego wczesnego zespołu będziesz współtworzyć procesy, a nie tylko je realizować

AI to przyszłość — jesteśmy w centrum tego, co właśnie się zmienia

Realna ścieżka rozwoju i opcja equity w przyszłości — nie traktujemy supportu jako końcowej stacji

Biuro z dużymi oknami i widokiem na Warszawę — jasna przestrzeń do pracy

Budowanie zespołu od podstaw — od pierwszego dnia współdecydujesz o standardach i kierunku działania


Nie aplikuj, jeśli:

⛔ Szukasz pracy od 9:00 do 17:00 i nic poza tym

⛔ Nie lubisz wychodzić poza zakres obowiązków

⛔ Potrzebujesz bardzo uporządkowanego i przewidywalnego środowiska

⛔ Źle się czujesz w dynamicznym tempie i szybkim wdrażaniu zmian

  • Administratorem danych osobowych jest ZETA AI, Inc 00000 Wilmington North Church Street, NIP: . Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ZETA AI, Inc 00000 Wilmington North Church Street, NIP: zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 29.07.2025

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Podobne oferty pracy