Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 22.07.2025

Zastępca dyrektora ds. zarządzania inwestycjami

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
  • Białystok, podlaskie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych powyżej 4 godz.,

wyjazdy służbowe z wykorzystaniem środków transportu publicznego i samochodów służbowych - prowadzenie samochodu służbowego (nieprzystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową).

wysiłek fizyczny (m. in. przemieszczanie się po drogach, podnoszenie, dźwiganie itp.).

praca w terenie,

praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych, pod ruchem
(na drogach), na wysokości, w hałasie.

praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,

bariery architektoniczne: praca w pomieszczeniach biurowych - brak przystosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych,

praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

  • nadzoruje i koordynuje prowadzenie całości spraw dotyczących gospodarki nieruchomościami w pasach drogowych, w tym m. in.: ewidencji ilościowo-wartościowej, wykazów gruntowych dla celów podatkowych, ujawniania w księgach wieczystych i katastrze nieruchomości podziałów, zmian użytkowania i przeniesienia własności na rzecz Skarbu Państwa oraz ustanowienia/wygaszenia tytułów prawnych trwałego zarządu i ograniczeń na rzecz GDDKiA
  • nadzoruje i koorynuje prace podległych komórek organizacyjnych w zakresie przygotowania inwestycji drogowych i ich realizacji pod kątem: uzyskiwania niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych; przejmowania i nabywania nieruchomości pod inwestycje drogowe; wykonywania praw i obowiązków Zamawiającego zgodnie z warunkami kontraktów oraz egzekwowanie realizowania od Wykonawców robót i usług zobowiązań wynikających z zawartych umów; monitorowania terminowości przygotowywanych i realizowanych inwestycji w odniesieniu do aktualnych harmonogramów; przygotowania rozliczenia inwestycji wg wymagań umów pomocowych UE lub MIF oraz prawa polskiego
  • uczestniczy w posiedzeniach Zespołu Oceny Projektów Inwestycyjnych, Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych, Radach Technicznych w celu uzgodnienia rozwiązań technicznych dotyczących inwestycji przygotowywanych i realizowanych przez Oddział oraz Radach Budowy w celu monitorowania postępu robót
  • reprezentuje Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad w kontaktach z przedstawicielami jednostek administracji państwowej, a także innymi instytucjami, w spotkaniach informacyjnych i konsultacjach społecznych przeprowadzanych na etapie studiów korytarzowych i studiów techniczno-ekonomiczno-środowiskowych przygotowywanych inwestycji celem przedstawienia, uzgodnienia i akceptacji przyjętych rozwiązań technicznych w zakresie zadań realizowanych przez pion ZI
  • nadzoruje zawieranie umów, aneksów do umów, aneksów do gwarancji należytego wykonania umów oraz wszelkich rozliczeń finansowych związanych z realizacją zadań inwestycyjnych
  • nadzoruje czynności związane ze sporządzeniem i rozliczeniem inwestycji w postaci dowodu księgowego i przekazaniem jako środka trwałego OT
  • monitoruje stan zaawansowania działań występujących w procesie przygotowania i realizacji inwestycji; sprawuje nadzór nad procesem nabycia nieruchomości oraz wykonywania robót dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Oddział

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe techniczne drogowe lub drogowo-mostowe lub budowlane
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w przygotowaniu lub realizacji procesów inwestycyjnych na drogach krajowych lub drogach innych kategorii
  • prawo jazdy kat. B
  • wiedza z zakresu: procesu przygotowania i realizacji inwestycji drogowych w tym znajomość odpowiednich regulacji prawnych, tj. ustaw: o drogach publicznych, o szczególnych warunkach przygotowania i realizacji inwestycji drogowych, Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych, Prawo ochrony środowiska, o gospodarce nieruchomościami
  • kompetencje: egzekwowanie zobowiązań, zarządzanie zasobami, świadomość kosztów, zarządzanie personelem, myślenie systemowe, komunikatywność
  • poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE, NATO SECRET oraz SECRET UE/EU SECRET wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu albo zgoda na poddanie się poszerzonemu postępowaniu Sprawdzającemu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe studia podyplomowe z zakresu procedur Międzynarodowych Warunków Kontraktowych Federacji Inżynierów - Konsultantów (FIDIC) lub studia podyplomowe z zakresu Prawa zamówień publicznych
  • co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem lub zarządzaniu projektami
  • uprawnienia do projektowania lub wykonawcze w zakresie dróg lub mostów lub uprawnienia ogólnobudowlane
  • przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - posiadanie aktualnego zaświadczenia
  • znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym (B1)
  • znajomość przepisów prawa pracy (w tym ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonwaczymi)
  • znajomość procedur z zakresu Międzynarodowych Warunków Kontraktowych Federacji Inżynierów-Konsultantów (FIDIC)

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych

stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

trzynaste wynagrodzenie,

skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),

pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,

dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,

możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 22.07.2025