Visa

Inspektor ds. administracji
-
Chrzanów, małopolskie pow. chrzanowski
Specjalista ds. administracji
Umowa o pracę
Pełny etat
Specjalista (mid/regular)
Praca stacjonarna

Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych
Wymagane dokumenty:
- 1. życiorys zawodowy z opisem doświadczeń i osiągnięć zawodowych oraz nr telefonu osoby aplikującej,
- 2. kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy),
- 3. oświadczenie kandydata, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych druk nr 1 - pobierz,
- 4. oświadczenie kandydata, dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania wizerunku druk nr 2 - pobierz,
- 5. oświadczenie kandydata dotyczące ochrony danych osobowych z RODO druk nr 3 - pobierz,
- Życiorys zawodowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Dyrektor Miejskiego Zarządu Zasobów Komunalnych w Chrzanowie ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko: Inspektor ds. administracji w Miejskim Zarządzie Zasobów Komunalnych w Chrzanowie
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Miejskiego Zarządu Zasobów Komunalnych w Chrzanowie przy ul. Garncarskiej 4, sekretariat, pokój nr 34 lub przesłać pocztą na adres j.w. z dopiskiem „Inspektor ds. administracji” w terminie do dnia 10.06.2025 r. do godz. 1200.
Zakres obowiązków
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) codzienna kontrola administrowanych obiektów w terenie,
b) zawieranie umów najmu, porozumień, aneksów, wypełnianie wniosków i innych dokumentów,
c) przekazywanie, odbiór i rozliczanie lokali,
d) bieżąca obsługa lokatorów,
e) zlecanie wykonania prac oraz ich odbiór po realizacji zgodnie z umowami na utrzymanie zasobu,
f) przygotowanie dokumentów przetargowych na dostawę mediów i usług,
g) prowadzenie dokumentacji dla lokali mieszkalnych i teczek budynków,
h) obsługa programu do administrowania zasobem (program DOM 5)
Wymagania
-
niezbędne:
a) wykształcenie wyższe lub średnie, co najmniej 5 letni staż pracy,
b) znajomość obsługi komputera w tym Word, Excel,
c) obywatelstwo polskie lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
d) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia,
f) znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawy o własności lokali.
-
dodatkowe:
a) znajomość przepisów w zakresie administrowania nieruchomościami:
· Kodeks cywilny,
· Ustawa Prawo zamówień publicznych,
· Program gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Chrzanów na lata 2025-2029,
· Uchwały Rady Miejskiej w Chrzanowie o zasadach wynajmowania lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Chrzanów oraz tymczasowych pomieszczeń,
b) doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym charakterze,
c) komunikatywność w mowie i piśmie,
d) czytelny charakter pisma.
-
Ponadto od aplikanta wymagana będzie:
a) komunikatywność,
b) podzielność uwagi,
c) staranność,
d) systematyczność,
e) odpowiedzialność,
f) zdolność pracy w zespole,
g) samodzielność,
h) umiejętność pracy w stresie
Oferujemy
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) praca w terenie oraz w warunkach biurowych (stanowisko pracy wyposażone w komputer, biuro zlokalizowane na parterze w budynku nie wyposażonym w windę),
b) wymiar czasu pracy: pełny etat
W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135), pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem przez każdą ze stron.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
Inne informacje:
Aplikacje, które wpłyną do MZZK po upływie wskazanego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej () oraz na tablicy informacyjnej MZZK w Chrzanowie przy ul. Garncarskiej 4. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności oraz zaświadczenie lekarskie, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy.
Etapy postępowania w sprawie naboru:
Postępowanie w sprawie naboru składać się będzie z trzech etapów:
1. wstępna weryfikacja kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
2. sprawdzenie praktyczne w zakresie posiadanych umiejętności i wiedzy min. test kompetencyjny, sporządzenie pisma i notatki służbowej,
3. rozmowa kwalifikacyjna sprawdzająca podstawowy zakres w sprawie najmu wynikający z ustawy i uchwały Rady Miejskiej.
Etap 2 odbędzie się 11.06.2025 r. w godz. uzgodnionych z aplikantem.
Etap 3 odbędzie się w dniu 12.06.2025 r. w godz. uzgodnionych z aplikantem.
Wszelkich informacji można uzyskać pod nr telefonu 32 623-31-91, 32 626-03-40
lub e-mail mzzk@chrzanow.pl
-
Administratorem danych osobowych jest Gmina Chrzanów 32-500 Aleja Henryka 20 Chrzanów, NIP: 6282260665. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.
-
Informacja w zakresie przetwarzania danych osobowych kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze
Uprzejmie informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych z siedzibą w Chrzanowie, ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów, nr telefonu 32 623 31 91 lub adres mail mzzk@chrzanow.pl
2. Funkcję inspektora ochrony danych w MZZK w Chrzanowie pełni Pani Bożena Ryńca kontakt pod nr telefonu 32 626 03 55 lub adresem mailowym: iodo-mzzk@chrzanow.pl
3. Pani /Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art.6 ust.1 liter. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w celu realizacji procedury rekrutacyjnej na wolne stanowisko urzędnicze, zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych, ustawa Kodeks pracy oraz przepisami wykonawczymi do tych ustaw.
4. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom trzecim, a także przekazywane do państw trzecich.
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt.3 celu, a po tym czasie przez okres 5 lat.
6. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, możliwość ich sprostowania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
7. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzania w MZZK
w Chrzanowie Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich nie podanie spowoduje niemożność wzięcia udziału w procedurze rekrutacji.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Visa
Praca alert - powiadomienia
Specjalista ds. administracji, Chrzanów
Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?
Zobacz profil pracodawcyPodobne oferty pracy
-
Asystent ds. Sprzedaży
iPRACUJZDALNIE.pl Sp. z o.o. Profil pracodawcy- 4 200 do 5 200 zł brutto / mies.
- Kraków
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
PolecanaDodana -
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
SQS Holding S. A.- Kraków
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPopularnaDodana