Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 21.05.2025

Referent w Pierwszym Referacie Spraw Wierzycielskich w Pierwszym Urzędzie Skarbowym Łódź-Bałuty

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
  • Łódź, łódzkie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego,
  • praca przeważnie siedząca, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
  • narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.)

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • stanowisko pracy zlokalizowane w budynku pięciopiętrowym,
  • stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
  • budynek posiada bariery architektoniczne (brak podjazdów dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, budynek wyposażony jest w windę, co umożliwia osobom o ograniczonej sprawności ruchowej dostęp do wyższych kondygnacji budynku,
  • na parterze budynku znajduje się pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
  • Analizuje na bieżąco zaległości podatkowe budżetu państwa i jednostek samorządu terytorialnego w celu zapobiegania ich przedawnianiu.
  • Podejmuje wobec podatników czynności informacyjne i dyscyplinujące w celu doprowadzenia do dobrowolnego wykonania zobowiązań podatkowych.
  • Realizuje zadania wierzyciela określone w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, w tym w szczególności wystawia upomnienia, tytuły wykonawcze w celu przymusowego wyegzekwowania zaległości.
  • Analizuje na bieżąco zaległości, co do których umorzono postępowanie egzekucyjne na skutek bezskuteczności egzekucji, poszukuje majątku dłużników oraz podejmuje inne działania w celu ponownego wszczęcia postępowania egzekucyjnego.
  • Prowadzi korespondencję z komornikami sądowymi po zbiegu egzekucji administracyjnej z sądową w celu monitorowania stanu zaległości podatkowych.
  • Sprawdza przesłanki przedawnienia zobowiązań podatkowych w celu terminowego odpisania ich kwot z konta.
  • Wprowadza do systemu informatycznego dane dotyczące zaległości przedawnionych. Dostarcza informacje innym komórkom organizacyjnym urzędu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań.
  • Kompletuje dokumentację w aktach sprawy oraz rejestruje, przyporządkowuje dokumenty zgodnie z JRWA i wykonuje wszelkie inne czynności w celu przekazania dokumentów do Archiwum Zakładowego.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Znajomość przepisów ustawy Ordynacji Podatkowa oraz Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • Znajomość ustawy o Finansach Publicznych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, oraz przepisów podatkowych w stopniu niezbędnym do wykonywania zadań,
  • Umiejętność pracy w zespole, współpracy z innymi pracownikami, dzielenia się wiedzą oraz informacjami,
  • Otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
  • Umiejętność argumentowania, asertywność oraz umiejętność przekonywania ,
  • Grzeczność i uprzejmość,
  • Dokładność, komunikatywność,
  • Zdolności interpersonalne jak umiejętność łagodzenia konfliktów,
  • Zdolności organizacyjne,
  • Kultura osobista,
  • Umiejętność organizacji pracy,
  • Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • Obsługa MS Office: Word oraz Excel.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe preferowane wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne.
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej.
  • Umiejętność obsługi aplikacji oraz systemów informatycznych Ministerstwa Finansów

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • Wypłaty z funduszu nagród – uzależnione od wyników pracy,
  • Nagrody jubileuszowe,
  • Pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych, dopłata do biletów na imprezy kulturalne, niskooprocentowane pożyczki),
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze,
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

Podobne oferty pracy

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 21.05.2025

Polecani pracodawcy