Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 21.05.2025

Starszy referent w Wieloosobowym Stanowisku Obsługi Kancelaryjnej w Izbie Administracji Skarbowej w

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
  • Łódź, łódzkie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca w siedzibie jednostki na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
  • praca przeważnie siedząca,
  • narzędzia pracy – sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.),

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w budynku dwukondygnacyjnym,
  • budynek posiada bariery architektoniczne (brak podjazdów dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością).
  • Przyjmuje, otwiera, sprawdza i rejestruje w systemach elektronicznych wspomagających obieg dokumentów: System Zarządzania Dokumentacją SZD oraz system MODUŁ 500, przesyłek wpływających do Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz Wydziału Poboru Opłat Drogowych;
  • Rejestruje zwrotne potwierdzenia odbioru oraz daty awizacji przesyłek pocztowych w systemie wewnętrznym;
  • Prowadzi składy chronologiczne dla korespondencji obsługiwanej w systemie wewnętrznym;
  • Sporządza doraźne i okresowe sprawozdania.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy w administracji lub pracy biurowej.
  • Podstawowa wiedza w zakresie przepisów kancelaryjnych oraz znajomość struktury organizacyjnej Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
  • Grzeczność i uprzejmość
  • Otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • Umiejętność pracy w zespole, współpracy z innymi pracownikami dzielenia się wiedzą oraz informacjami
  • Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • Umiejętność redagowania pism
  • Dokładność i rzetelność
  • Obsługa: MS Office: Word oraz Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe preferowane wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne.
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi kancelaryjnej
  • Posiadanie kursów, szkoleń kancelaryjnych lub związanych z obiegiem dokumentów, zarządzaniem dokumentacją
  • Umiejętność obsługi aplikacji i systemów informatycznych MF i IAS obsługiwanych na stanowisku pracy (ePUAP, EZD)

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • Wypłaty z funduszu nagród – uzależnione od wyników pracy,
  • Nagrody jubileuszowe,
  • Pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych, dopłata do biletów na imprezy kulturalne, niskooprocentowane pożyczki),
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze,
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

Podobne oferty pracy

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 21.05.2025

Polecani pracodawcy