Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 26.05.2025

Specjalista ds. obsługi kadrowej

Komenda Miejska Policji w Łodzi
  • Łódź, łódzkie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

praca administracyjno - biurowa, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy.

  • opiniuje pod względem merytorycznej zgodności z obowiązującymi przepisami prawa wnioski personalne oraz raporty dotyczące awansów, przeniesień, przeszeregowań i innych spraw kadrowych oraz opracowuje projekty stanowisk w tych sprawach,
  • sporządza projekty decyzji administracyjnych w formie rozkazów personalnych w tym. m.in.: związanych z przyjęciem do służby, awansowaniem, przeniesieniem, ustalaniem wysługi lat oraz udziela odpowiedzi na złożone raporty w sprawach ze stosunku służbowego funkcjonariuszy,
  • zakłada i prowadzi akta osobowe funkcjonariuszy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz prowadzi na bieżąco książkę etatową i wprowadza do systemu SWOP dane osobowo - kadrowe,
  • prowadzi postępowania administracyjne w sprawach ze stosunku służbowego funkcjonariuszy Policji oraz ustala prawo do nagrody jubileuszowej i nagrody rocznej,
  • opracowuje bieżące analizy kadrowe, statystyki i zbiorcze zestawienia oraz przedstawia określone wnioski i propozycje kadrowe,
  • przygotowuje dokumentację związaną ze zwolnieniem ze służby funkcjonariuszy,
  • opracowuje projekty stanowiska Komendanta Miejskiego Policji w Łodzi w sprawie odwołań złożonych przez funkcjonariuszy od rozkazów dotyczących stosunku służbowego i od opinii służbowych,
  • czuwa nad przestrzeganiem terminów sporządzania przez przełożonych opinii służbowych oraz kart opisu stanowiska pracy.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w pracy biurowej
  • Komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenia zawodowego
  • Znajomość przepisów ustawy o Policji i przepisów wykonawczych,
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • Umiejętność argumentowania,
  • Umiejętność inicjowania działania i podejmowania za nie odpowiedzialności.

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Podobne oferty pracy

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 26.05.2025

Polecani pracodawcy