Visa
Kierownik oddziału w Wojewódzkim Zespole do spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Bydgoszczy(Oddzia
-
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane na IV piętrze w pokoju biurowym, 2 osobowym w budynku B (wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami), winda, toaleta jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny, budynek A przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3.
W przemieszczaniu się pomiędzy budynkami Urzędu osobom z niepełnosprawnościami pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.
-
kieruje i sprawuje bezpośredni nadzór nad poszczególnymi stanowiskami w Oddziale, przydziela zadania pracownikom w celu zapewnienia sprawnej i efektywnej realizacji przypisanych Oddziałowi zadań z zakresu orzecznictwa i nadzoru nad powiatowymi zespołami;
-
kieruje wykonywaniem zadań związanych z analizą formalno-prawną odwołań od orzeczeń wydanych przez powiatowe zespoły, organizacją posiedzeń składów orzekających, terminowym wydawaniem orzeczeń;
-
monitoruje prowadzenie spraw odwoławczych od orzeczeń Wojewódzkiego Zespołu przed Sądem Pracy i Ubezpieczeń Społecznych;
-
kieruje wykonywaniem zadań związanych z prowadzeniem nadzoru nad powiatowymi zespołami: prowadzi kontrole oraz szkolenia członków powiatowych zespołów z tematów formalno-prawnych;
-
kieruje realizacją zadań obejmujących opracowywanie informacji, sprawozdań i analiz z zakresu prowadzonych przez Oddział spraw w celach informacyjnych i sprawozdawczych;
-
monitoruje wydatkowanie dotacji przez powiatowe zespoły oraz przygotowuje materiały niezbędne do planowania wydatków Oddziału;
-
kieruje organizowaniem badań specjalistycznych na potrzeby orzekania o niepełnosprawności;
-
współpracuje z Biurem Pełnomocnika Rządu w zakresie prowadzonych przez Oddział spraw.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze orzecznictwa osób niepełnosprawnych (kopie świadectw pracy na zakończone okresy zatrudnienia i/lub kopie zaświadczeń o trwających stosunkach pracy i/lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu, wydane przez właściwy powiatowy urząd pracy);
-
Znajomość przepisów: ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz przepisów wykonawczych regulujących orzekanie o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności, ustawy o służbie cywilnej, ustawy kodeks postępowania administracyjnego
-
Umiejętności niezbędne: umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność redagowania pism urzędowych, umiejętność stosowania prawa w praktyce, umiejętność skutecznej komunikacji
-
Kompetencje niezbędne: podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, zarządzanie personelem w kontekście rozwiązywania problemów i konfliktów oraz w kontekście delegowanie zadań, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku administracja, praca socjalna, socjologia
-
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem
-
Znajomość przepisów: ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
-
Znajomość pracy w Elektronicznym Krajowym Systemie Monitorowania Orzekania o Niepełnosprawności
Oferujemy
- dodatek stażowy (od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy);
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka);
- ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy 7:00-8:00, za wyjątkiem wtorku);
- atrakcyjne dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników;
- stojaki na rowery na terenie Urzędu;
- możliwość skorzystania z oferty dodatkowego ubezpieczenia grupowego pracownika i członków jego rodziny;
- możliwość skorzystania z dedykowanej pracownikom K-PUW oferty Medicover Sport;
- możliwość skorzystania z dobrowolnego uczestnictwa w programie PPK – Pracownicze Plany Kapitałowe.
Visa
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Bydgoszcz