Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 26.05.2025

Starszy specjalista ds. zarządzania przepisami resortowymi

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
  • Opole, opolskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind
i podjazdów);

- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,

- praca biurowa przy monitorze ekranowym.

  • Opracowuje i redaguje projekty przepisów KWP w Opolu oraz opracowuje uwagi i propozycje do projektów aktów prawnych i wewnętrznego kierowania Komendanta Głównego Policji oraz Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
  • Zarządza resortowymi i zewnętrznymi aktami prawnymi oraz tworzenie i prowadzenie modułu Akty Prawne w systemie elektronicznym e-Komenda.
  • Prowadzi szkolenia, udziela instruktaży funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym komórek i jednostek organizacyjnych Policji woj. opolskiego w zakresie postępowania z nieklauzulowanymi aktami prawnymi/wewnętrznego kierowania.
  • Ustala, opracowuje i rozsyła comiesięczne grafiki dyżurów kadry kierowniczej KWP, celem zapewnienia ciągłości dyżurów w KWP w Opolu.
  • Prowadzi strony podmiotowe Biuletynu Informacji Publicznej KWP w Opolu.
  • Uczestniczy w pracach zespołów odpowiedzialnych za przeprowadzenie czynności zdawczo-odbiorczych/rozliczania kierowników jednostek i komórek organizacyjnych KWP w Opolu oraz prowadzenie czynnościzdawczo-odbiorczych pracowników sekretariatów komórek i jednostek organizacyjnych KWP w Opolu, celem prawidłowego przekazania dokumentacji służbowej.
  • Koordynowanie i zbieranie informacji oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiedzi na interpelacje/interwencje poselskie.
  • Przygotowuje i przekazuje do Archiwum KWP w Opolu egzemplarza obowiązkowego przepisów Komendanta Głównego Policji, Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz przepisów zewnętrznych, a także oryginałów przepisów Komendanta Wojewódzkiego Policji w Opolu, zgodnie z przepisami o archiwizacji.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • znajomość przepisów dotyczących zasad techniki prawodawczej oraz instrukcji i zagadnień w zakresie pracy kancelaryjnej,
  • umiejętności redakcyjne i analityczne,
  • samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność,
  • obsługa komputera – pakiet biurowy.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego
  • umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów,
  • radzenie sobie ze stresem i praca pod presją czasu.

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 26.05.2025

Polecani pracodawcy