Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 19.05.2025

Referent w Referacie Wsparcia w Urzędzie Skarbowym w Zgierzu

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
  • Zgierz, łódzkie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, związana z permanentną obsługą klientów zewnętrznych,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
  • praca przeważnie siedząca,
  • narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.),

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • stanowisko pracy zlokalizowane w budynku dwupiętrowym,
  • stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
  • przed wejściami do budynku znajdują się schody, wejście z poziomu parteru dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich zapewnione jest jedynie na Salę Obsługi Klienta,
  • w budynku, na każdej kondygnacji występują bariery architektoniczne tj. schody, stopnie i progi,
  • budynek nie jest wyposażony w windę, co uniemożliwia osobom o ograniczonej sprawności ruchowej dostęp do wyższych, niż parterowa kondygnacji budynku,
  • na parterze budynku – przy Sali Obsługi Klienta – znajduje się pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
  • Przyjmuje korespondencję zewnętrzną wpływającą do urzędu za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, gońca, sprawdza pod względem formalnym i zgodności z właściwością miejscową.
  • Dekretuje korespondencję przychodzącą w zakresie niezastrzeżonym dla kierownictwa urzędu, rejestruje w komputerowych systemach kancelaryjnych i przekazuje do właściwych komórek organizacyjnych.
  • Przygotowuje korespondencję wpływającą z poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu do wysłania: segreguje, pieczętuje, przygotowuje potwierdzenia odbioru, prawidłowo kwalifikuje - zgodnie z obowiązującym cennikiem operatora pocztowego, wpisuje listy do książki nadawczej.
  • Prowadzi komputerową rejestrację zwrotów przesyłek i potwierdzeń odbioru.
  • Wszczyna postępowania reklamacyjne w przypadku nieskutecznego doręczenia pisma nadanego przez urząd.
  • Archiwizuje dokumenty komórki organizacyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Podstawowa wiedza w zakresie prawa podatkowego i ordynacji podatkowej oraz znajomości przepisów kancelaryjnych
  • Grzeczność i uprzejmość
  • Umiejętność pracy w zespole, współpracy z innymi pracownikami, dzielenia się wiedzą oraz informacjami.
  • Otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły.
  • Umiejętność argumentowania, asertywność oraz umiejętność przekonywania
  • Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu.
  • Obsługa MS Office: Word oraz Excel.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe preferowane wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne.
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej.
  • Umiejętność obsługi aplikacji i systemów informatycznych MF i IAS obsługiwanych na stanowisku pracy.

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • Wypłaty z funduszu nagród – uzależnione od wyników pracy,
  • Nagrody jubileuszowe,
  • Pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych, dopłata do biletów na imprezy kulturalne, niskooprocentowane pożyczki),
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze,
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

Podobne oferty pracy

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 19.05.2025

Polecani pracodawcy