Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 20.05.2025

Inspektor ds. bezpieczeństwa i higieny pracy w Komendzie Miejskiej Policji w Chorzowie

Komenda Miejska Policji w Chorzowie
  • Chorzów, śląskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym.Oświetlenie naturalne i sztuczne, pozycja ciała-siedząca
  • Stanowisko wyposażone jest w telefon, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
  • Stanowisko usytuowane jest na I piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie przy ul. Legnickiej 1. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych - winda do parteru. Konieczność pokonywania dużych odległości oraz otwierania drzwi p.poż z samozamykaczami.
  • Prowadzi kontrole (zgodnie z zatwierdzonym prez KMP Chorzów rocznym planem kontroli) warunków służby / pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, a następnie bieżąco informuje Komendanta Miejskiego Policji w Chorzowie o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, opracowuje i sporządza wnioski zmierzające do ich usunięcia w celu zapobiegania zagrożeniom życia i zdrowia policjantów i pracowników oraz poprawy ich warunków pracy;
  • Przeprowadza ( na podstawie przygotowanych na stanowisku planów szkolenia) szkolenia wstępne z zakresu BHP dla nowo - przyjętych funkcjonariuszy i pracowników Policji. Wystawia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia wstępnego;
  • Uczestniczy w pracach komisji i zespołów powypadkowych powołanych przez Komendanta Miejskiego Policji w Chorzowie w celu zbadania okoliczności i przyczyn wypadków. Przygotowuje, sporządza i przedstawia pozostałym członkom komisji powypadkowych wnioski powypadkowe oraz propozycje zmian w zakresie stwierdzonych nieprawidłowości, jak również sprawuje kontrolę nad realizacją tych wniosków. Przygotowuje całość dokumentacji dot. wypadków. Prowadzi całość zagadnienia związanego ze zdarzeniami potencjalnie wypadkowymi;
  • Dokonuje oceny ryzyka na stanowiskach pracy w celu rozpoznania zagrożeń i określenia środków zaradczych na poszczególnych stanowiskach pracy. Dokonuje bieżącej aktualizacji dokumentacji dot. oceny ryzyka zawodowego. Prowadzi stały monitoring tego zagadnienia;
  • Opracowuje wewnętrzne zarządzenia, regulaminy i instrukcje ogólne oraz opiniuje szczegółowe instrukcje dotyczące BHP na stanowiskach służby/pracy wyposażonych w maszyny i urządzenia, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe i uciążliwe w celu dostosowania do wymagań BHP;
  • Współpracuje ze społeczną inspekcją pracy, Państwową Inspekcją Sanitarną przy MSWiA na terenie woj. śląskiego - sprawuje nadzór i kontrolę nad realizacją nakazów zawartych w Decyzjach, prowadzi ewidencję nakazów, sporządza analizy i informacje w tym zakresie w celu dostosowani warunków służby/pracy do wymogów określonych w przepisach. Współpracuje z ZOZ MSWiA w Katowicach w ramach realizowanej na stanowisku działalności z zakresu medycyny pracy (badania okresowe, specjalistyczne, sanitarno-epidemiologiczne, szczepienia ochronne);
  • Sporządza i przedstawia pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowe analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierające propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków służby pracy/służby.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie techniczne w specjalności bezpieczeństwa i higieny pracy
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na samodzielnym stanowisku ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
  • Znajmość przepisów z dziedziny BHP, prawa pracy
  • Znajomość UStawy o Służbie Cywilnej
  • Znajomość Ustawy o Policji
  • Komunikatywność
  • Umiejętność współpracy i pracy własnej
  • Samodzielność
  • Umiejętność współpracy i pracy w zespole
  • Rzetelność, dokładność i terminowość
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych
  • Umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa z klauzulą dopuszczalności co najmniej poufne albo oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie poświadczenia do wymaganej klauzuli
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972R. LUB PÓŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe kierunek Bezpieczeństwo i Higiena Pracy
  • co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na samodzielnym stanowisku ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
  • Umiejętność pracy w SWOP

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Wynagrodzenie zasadnicze powiększone o dodatek z tytułu wysługi lat pracy
  • od 5%-20% wyngrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Nagrody okresowe np. kwartalne
  • Dodatkowe trzynaste wynagrodzenie tzw. trzynstka
  • Pakiet socjalny min. dofinansowane do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe
  • Możliwość skorzystania z pakietów ubezpieczeń grupowych
  • Możliwość skorzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 20.05.2025

Polecani pracodawcy