Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 20.05.2025

Referent ds. sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych

Komenda Miejska Policji w Chorzowie
  • Chorzów, śląskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym.Oświetlenie naturalne i sztuczne, pozycja ciała-siedząca
  • Stanowisko wyposażone jest w telefon, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
  • Stanowisko usytuowane jest na III piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie przy ul. Legnickiej 1. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych - winda do parteru. Konieczność pokonywania dużych odległości oraz otwierania drzwi p.poż z samozamykaczami.
  • Uzyskuje, kompletuje oraz przedkłada dokumenty i korespondencję jawną przełożonemu tj. Naczelnikowi Wydziału, Zastępcy Naczelnika Wydziału, a pod ich nieobecność Kierownikowi Referatu ds. Zwalczania Pseuokibiców, a zaewidencjonowaną korespondencję przekazuje właściwym referentom spraw w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów.
  • Ewidencjonuje całość korespondencji w rejestrach kancelaryjnych
  • Prowadzi dokumentację ewidencyjną ( cyfrową i papierową) związaną z obsługą kancelaryjną wydziału w postaci dzienników korespondencyjnych i rejestrów pomocniczych oraz monitoruje prawidłowość i terminowość rozliczania się referentów-funkcjonariuszy spraw z pobranych dokumentów w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w wydziale.
  • Obsługuje pocztę elektroniczną, centralę telefoniczną, system faksowo-mailowy, programy do wysyłania korespondencji jawnej za pośrednictwem Poczty Polskiej celem nadania właściwego biegu wpływającym i wysyłanym dokumentom jawnym.
  • Prowadzi rejestry oraz sporządza wykazy i zestawienia dotyczące np. spraw pracowniczych, organizacyjnych, logistycznych, w celu umożliwienia prawidłowego funkcjonowania wydziału.
  • Sporządza, przepisuje, powiela dokumenty na polecenie właściwego przełożonego, w celu wsparcia bieżącej pracy komórki.
  • Archiwizuje dokumenty jawne wytworzone przez funkcjonariuszy wydziału i pracowników sekretariatu, sporządza spisy oraz protokoły brakowania dokumentacji niearchiwalnej BC i przekazuje je do archiwum, w celu zapewnienia ich prawidłowego przechowywania.
  • Prowadzi ewidencję pieczęci i stempli będących na stanie wydziału
  • Ewidencjonuje czas pracy, urlopy, absencje pracowników, policjantów,

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego powyżej 6 miesięcy w administracji publicznej lub pracy biurowej
  • Umiejętnosć pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Umiejętność współpracy i pracy własnej
  • Rzetelność, dokładność i terminowość
  • Samodzielność
  • Umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa z klauzulą dopuszczalności co najmniej poufne albo oświadczenie o mpoddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie poświadczenia do wymaganej klauzuli
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972R. LUB PÓŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: średnie administracyjno-biurowe,
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Wynagrodzenie zasadnicze powiększone o dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5%-20% wyngrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Nagrody okresowe np. kwartalne
  • Dodatkowe trzynaste wynagrodzenie tzw. trzynstka
  • Pakiet socjalny min. dofinansowane do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe
  • Możliwość skorzystania z pakietów ubezpieczeń grupowych
  • Możliwość skorzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 20.05.2025

Polecani pracodawcy