Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 26.05.2025

Specjalista ds. prawnych

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi
  • Łódź, łódzkie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

praca administracyjno-biurowa i terenowa w obrębie wojewódzctwa łódzkiego, działania pod presją czasu, kontakt z klientem zewnętrznym, możliwość występowania sytuacji spornych, praca przy monitorze ekranowym, stanowisko pracy znajduje się w budynkach wielokondygnacyjnym bez windy.

Rodzaj umowy o pracę w zależności od doświadczenia zawodowego kandydata.

  • jest odpowiedzialna za prowadzenie procedur przetargowych w urzędzie,
  • obsługuje platformę e-zamówienia publiczne
  • jest odpowiedzialna za przygotowywanie umów, kontrolę ich wykonania i rozliczania,
  • prowadzi zadania związane z udziałem Urzędu w projekcie „Wsparcie służb konserwatorów zabytków na szczeblu centralnym i wojewódzkim realizujących zadania związane z inwestycjami infrastrukturalnymi w zakresie POIiŚ, FEnIKS, CEF i CEF2
  • obsługuje proces udzielania i rozliczania dotacji udzielanych przez Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
  • monitoruje i koordynuje realizację potrzeb zakupowych Urzędu,
  • realizuje obowiązki informacyjne w wyżej wymienionych obszarach

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe prawo, administracja
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w obszarze udzielania i rozliczania dotacji lub zamówień publicznych.
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętność interpretacji przepisów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Biegła znajomość obsługi komputera oraz programów MS Office
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych, sumienność, rzetelność
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • Znajomość zasad gospodarowania mieniem w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe mile widziane studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
  • doświadczenia zawodowego
  • prawo jazdy kat.B
  • komunikatywność

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

stabilne zatrudnienie

dodatkowe roczne wynagrodzenie tzw. "trzynastka"

nagrody jubileuszowe

Podobne oferty pracy

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 26.05.2025

Polecani pracodawcy