Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 19.05.2025

Referent w Wieloosobowym Stanowisku Centralnego Biura Tranzytu w Izbie Administracji Skarbowej w Ło

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
  • Łódź, łódzkie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego,
  • praca przeważnie siedząca, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
  • narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.)

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w budynku dwupiętrowym, czterokondygnacyjnym,
  • budynek posiada bariery architektoniczne (brak podjazdów dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością).
  • Obsługuje dokumenty dot. procedury tranzytu (Wspólnej Procedury Tranzytu i Konwencji TIR) oraz Konwencji ATA w obszarze krajowym i zagranicznym. Współpraca z polskimi i zagranicznymi jednostkami administracji celnej w zakresie dokumentów tranzytowych.
  • Prowadzi kancelarię komórki, w szczególności zajmuje się: odbiorem korespondencji, sprawdza kompletność wpływającej korespondencji, ewidencjonuje korespondencję wpływającą i wychodzącą, kieruje i przesyła otrzymane dokumenty zgodnie z ich rodzajem, zawartością i obowiązującymi przepisami, koordynuje działania w zakresie prowadzenia kancelarii wydziału, bierze udział w szkoleniach.
  • Zajmuje się archiwizacją dokumentów.
  • Realizuje zlecone zadania w zakresie gospodarowania mieniem - bierze udział w inwentaryzacjach.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Podstawowa wiedza w zakresie dokumentów używanych w procedurze tranzytu.
  • Grzeczność i uprzejmość
  • Umiejętność pracy w zespole, współpracy z innymi pracownikami, dzielenia się wiedzą oraz informacjami.
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy.
  • Umiejętności analityczne.
  • Sumienność, dokładność, rzetelność, terminowość.
  • Obsługa: MS Office: Word oraz Excel.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe preferowane wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne.
  • doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  • Umiejętność obsługi aplikacji i systemów informatycznych MF i IAS obsługiwanych na stanowisku pracy.

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • Wypłaty z funduszu nagród – uzależnione od wyników pracy,
  • Nagrody jubileuszowe,
  • Pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych, dopłata do biletów na imprezy kulturalne, niskooprocentowane pożyczki),
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze,
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

Podobne oferty pracy

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 19.05.2025

Polecani pracodawcy