Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 20.10.2025
Asystentka Prezesa Zarządu
Fundusz Inwestycyjny
-
Katowice, śląskie
Umowa o pracę
Podobne oferty pracy
-
Pracownik biurowy ze znajomością jęz. angielskiego
GLOBAL POST BOX SERVICE- Tychy
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPolecanaWygasa -
Pracownik biurowy
LIBELI JANUSZ BIŚ- Gliwice
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoWygasa -
Asystent/-ka biurowy/a
Magdalena Brandt- 32 zł brutto / godz.
- Katowice
- umowa zlecenie
Aplikuj szybkoDodana
Fundusz działający w formie spółki holdingowej działająca na rynku inwestycji kapitałowych poszukuje na stanowisko Asystentka Zarządu
Obowiązki:
1. Organizowanie i zarządzanie kalendarza spotkań oraz podróży służbowych członków zarządu,
2. Kontakty telefoniczne i mailowe ze współpracownikami oraz klientami,
3. Kontakty z firmami zewnętrznymi (inwestorzy, kancelarie prawne, eksperci inwestycyjni )
4. Zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie, informacji, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych,
5. Zarządzanie hierarchią
6. Zapewnienie płynnego obiegu informacji w grupie kapitałowej,
7. Przygotowanie i redagowanie dokumentów, korespondencji międzynarodowej i krajowej,
8. Organizowanie i przygotowanie materiałów/prezentacji na konferencje/ seminaria
9. Archiwizacja dokumentów
10. współpraca w zakresie spraw prowadzonych spraw z urzędami, instytucjami i stowarzyszeniami w kraju i za granica,
11. aktywne promowanie działań marketingowych – udział w prezentacjach, konferencjach itp.
12. kontrolowanie poprawności formalnej i spójności otrzymanych danych.
13. przygotowywanie zestawień i raportów okresowych oraz zleconych przez Zarząd
Dodatkowe atuty dla kandydatek:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (prawo, ekonomia),
- zaawansowanej znajomości języka angielskiego,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Power Point,
- wysoko rozwinięte zdolności analityczne oraz umiejętności interpersonalne,
- zmysł organizacyjny i samodzielność w działaniu,
- kreatywność, zaangażowanie oraz zdolność do pracy pod presją czasu,
- odporność na stres,
- umiejętność budowania relacji.
Oferujemy dodatkowo także możliwe bonusy:
- stabilne warunki zatrudnienia ,
- wynagrodzenie adekwatne do odpowiedzialności zgodne ze strukturą,
- możliwość realizacji swoich pomysłów i rozwiązań,
- możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
- atrakcyjny system premiowy,
- bogaty pakiet socjalny,
- bardzo dobre warunki i narzędzia pracy,
Obowiązki:
1. Organizowanie i zarządzanie kalendarza spotkań oraz podróży służbowych członków zarządu,
2. Kontakty telefoniczne i mailowe ze współpracownikami oraz klientami,
3. Kontakty z firmami zewnętrznymi (inwestorzy, kancelarie prawne, eksperci inwestycyjni )
4. Zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie, informacji, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych,
5. Zarządzanie hierarchią
6. Zapewnienie płynnego obiegu informacji w grupie kapitałowej,
7. Przygotowanie i redagowanie dokumentów, korespondencji międzynarodowej i krajowej,
8. Organizowanie i przygotowanie materiałów/prezentacji na konferencje/ seminaria
9. Archiwizacja dokumentów
10. współpraca w zakresie spraw prowadzonych spraw z urzędami, instytucjami i stowarzyszeniami w kraju i za granica,
11. aktywne promowanie działań marketingowych – udział w prezentacjach, konferencjach itp.
12. kontrolowanie poprawności formalnej i spójności otrzymanych danych.
13. przygotowywanie zestawień i raportów okresowych oraz zleconych przez Zarząd
Dodatkowe atuty dla kandydatek:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (prawo, ekonomia),
- zaawansowanej znajomości języka angielskiego,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Power Point,
- wysoko rozwinięte zdolności analityczne oraz umiejętności interpersonalne,
- zmysł organizacyjny i samodzielność w działaniu,
- kreatywność, zaangażowanie oraz zdolność do pracy pod presją czasu,
- odporność na stres,
- umiejętność budowania relacji.
Oferujemy dodatkowo także możliwe bonusy:
- stabilne warunki zatrudnienia ,
- wynagrodzenie adekwatne do odpowiedzialności zgodne ze strukturą,
- możliwość realizacji swoich pomysłów i rozwiązań,
- możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
- atrakcyjny system premiowy,
- bogaty pakiet socjalny,
- bardzo dobre warunki i narzędzia pracy,
Podobne oferty pracy
-
Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń – Gliwice
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa...- Gliwice
- umowa o pracę tymczasową
- praca hybrydowa
- wideo
Wygasa -
Praktyka Absolwencka - Manual Application Tester (k/m)
CMC POLAND SP. Z O.O.- Katowice
- staż/praktyka
- praca hybrydowa
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- wideo
Dodana -
Praktyka Absolwencka - Manual Application Tester (k/m)
CMC POLAND SP. Z O.O.- Katowice
- staż/praktyka
- praca hybrydowa
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- wideo
Dodana
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 20.10.2025
Praca alert - powiadomienia
Pracownik biurowy, Katowice
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Siemianowice Śląskie
-
Praca Chorzów
-
Praca Czeladź
-
Praca Świętochłowice
-
Praca Sosnowiec
-
Praca Mysłowice
-
Praca Ruda Śląska
-
Praca Będzin
-
Praca Wojkowice
-
Praca Bytom
-
Praca Mikołów
-
Praca Bobrowniki
-
Praca Dąbrowa Górnicza
-
Praca Rogoźnik
-
Praca Piekary Śląskie
-
Praca Tychy
-
Praca Strzyżowice
-
Praca Psary
-
Praca Dobieszowice
-
Praca Sarnów