Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 16.05.2025

Specjalista ds. zamówień publicznych

Urząd Statystyczny w Zielonej Górze
  • Zielona Góra, lubuskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • praca w siedzibie Urzędu
  • praca administracyjno-biurowa
  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów)
  • wymuszona pozycja ciała
  • oświetlenie sztuczne i naturalne
  • praca przy monitorze ekranowym
  • brak windy
  • przy wejściu do budynku znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych
  • Kompleksowo i terminowo obsługuje pod względem formalno-prawnym postępowania o udzielenie zamówień publicznych od momentu wszczęcia do podpisania umowy, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie wewnętrznych aktów prawnych.
  • Opracowuje projekty zarządzeń oraz regulaminów wewnętrznych Urzędu dotyczących zamówień publicznych.
  • Prowadzi i wykonuje czynności dotyczące zawieranych umów w ramach tut. Urzędu oraz Oddziału, a także prowadzi ich ewidencję.
  • Sporządza i przechowuje dokumentację dotyczącą zamówień publicznych, prowadzi ewidencję terminowości zawartych umów, prowadzi ewidencję wydatków według otrzymywanych faktur.
  • Wykonuje prace związane z planowaniem budżetu w zakresie działania Wydziału Administracyjnego.
  • Planuje, organizuje i realizuje zadania związane z eksploatacją budynków Urzędu i Oddziału oraz ich wyposażeniem.
  • Prowadzi analizę rynku pod względem jakości oraz najkorzystniejszej ceny.
  • Prowadzi sprawy związane z majątkiem Urzędu, polegające w szczególności na procedurach likwidacji zbędnych składników majątku Urzędu.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych
  • Znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Współpraca
  • Komunikacja interpersonalna i pisemna
  • Rzetelność
  • Wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
  • Poszukiwanie informacji
  • Znajomość i praktyczna umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo zamowień publicznych i przepisów wykonawczych z nią związanych
  • Podstawowa znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe administracyjne, ekonomiczne lub pokrewne z zakresu zamówień publicznych, studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
  • Obowiązujące szkolenia z zakresu PZP
  • Myślenie analityczne
  • Orientacja na klienta
  • Negocjowanie

Oferujemy

  • Stabilną pracę na podstawie umowy o pracę
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 16.05.2025