Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 22.04.2024

Inspektor ds. wprowadzania danych do systemów policyjnych (jawnych i niejawnych) i pozapolicyjnych o

Komenda Powiatowa Policji w Mikołowie
  • Mikołów, śląskie pow. mikołowski

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca w systemie ośmiogodzinnym, zmianowym. W wyjątkowych sytuacjach praca w soboty i niedziele.Stanowisko wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Występuja zagrożenia naiskami grup przestępczych, permanentna obsługa klientów zewnętrznych. Pomieszczenie biurowe zloklizowane jesy na IV piętrze budynku i jest niedostosowane dla osób nepełnosprawnych ruchowo. Budynek czteropiętrowy, brak windy oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Praca wymaga przemieszczania sie po piętrach budynku.

  • Rejestruje i modyfikuje informacje w policyjnych ( w tym niejawnych )systemach informatycznych w celu rzetelnego gromadzenia danych
  • Przetwarza przy wykorzystaniu dostępnych funkcji programu - dane poprzez dokonywanie różnego rodzaju analiz, zestawień, porównań w celu dostarczenia informacji
  • Dokonuje sprawdzeń w Systemach Niejawnych Policji w celu udzielenia odpowiedzi na zapytania kierowane przez funkcjonariuszy wykonujących czynności operacyjno-rozpoznawcze
  • Bieżąca obsługa kancelaryjno-biurowa Zespołu Łączności i Informatyki m. in. udzielanie odpowiedzi na pisma, tworzenie wniosków, protokołów zdawczo-odbiorczych
  • Elektronicznie ewidencjonuje pisma, dokumenty i przesyłki wpływające i wychodzące z zespołu, w celu udokumentowania wpływów i wypływów tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonywania czynności służbowych
  • Archiwizuje i przekazuje dokumenty wytworzone prze pracowników Zespołu Łączności Informatyki do składnicy akt w celu zapewnienia ich właściwego przechowywania
  • Wprowadza mandaty, druki KSIP oraz karty MRD5 do elektronicznych systemów ewidencji
  • Obsługuje sprzęt techniczny i informatyczny w stopniu podstawowym ( np. wymiana toneru)

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość pakietu MS Office
  • dokładność
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: średnie o kierunku informatycznym
  • doświadczenia zawodowego
  • prawo jazdy kat B
  • poświadczenie bezpieczeństwa (klauzula poufne) lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone
  • umiejętność bezwzrokowego pisania na klawiaturze komputera

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych

Możliwość skorzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej

Nagrody okresowe np. kwartalne

Wynagrodzenie zasadnicze powiekszone o dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy

Dofinansowanie do zakupu okularów

Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy