PRACOWNIK SEKRETARIATU

Poradnia Alter
  • Sosnowiec, śląskie

Pracownik biurowy

Umowa zlecenie

Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ALTER w Sosnowcu poszukuje pracownika sekretariatu

Zakres obowiązków to m.in.:

- obsługa klienta (stacjonarnie, telefonicznie), odpowiadanie na maile,
- przygotowanie i uzupełnianie kartoteki,
- umawianie i potwierdzanie wizyt,
- przyjmowanie płatności,
- dbanie o właściwe zabezpieczenie i archiwizację dokumentacji poradni,
- wysyłka oraz odbiór poczty, przesyłki kurierskie,
- nadzór nad przepływem informacji oraz dokumentów w firmie.
- obsługa urządzeń biurowych.

Wymagane umiejętności to m.in.:

- umiejętność planowania i organizacji własnego czasu, wyznaczania priorytetów,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność,
- zaangażowanie, dokładność, systematyczność, komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość obsługi pakietu MS Office,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy pracę :

- na umowę zlecenie,
- elastyczny czas pracy (praca w dwóch zmianach - 8:00-16, 11-19)
- pracę w miłej atmosferze.

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie swojego CV na adres mailowy Poradni.

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z osobami, które mają odpowiednie wykształcenie i doświadczenie.

Zapraszamy do Naszego zespołu!!!!
Dodana
Wygasa (za 4 dni temu)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy