Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 19.04.2024

Główny specjalista ds. analiz

Ministerstwo Przemysłu w Katowicach
  • Katowice, śląskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • ruchomy czas pracy, standardowe godz. pracy urzędu 08:15-16:15,
  • użytkowanie sprzętu biurowego,
  • stanowisko pracy wymaga umiejętności pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • charakter pracy wymagać będzie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi, ministerstwami i instytucjami.
  • współpracuje z innymi Departamentami w procesie inicjowania, opracowywania i opiniowania projektów strategicznych dokumentów rządowych
  • koordynuje sporządzanie analiz w obszarach kompetencji Departamentu
  • opracowuje kompleksowe analizy, zestawienia i raporty w zakresie zadań realizowanych w Departamencie
  • dokonuje analizy wybranych procesów i zjawisk gospodarczych oraz danych statystycznych
  • monitoruje realizację projektów w obszarach kompetencji Departamentu

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze analiz ekonomicznych/statystycznych/rynkowych/branżowych
  • Umiejętność analizy danych i wykorzystania zaawansowanych narzędzi analityki danych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
  • Biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
  • Dobra organizacja pracy (terminowość, rzetelność, dokładność)
  • Samodzielność na stanowisku pracy
  • Wysokie umiejętności pracy zespołowej i komunikacji
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Doświadczenie w budowaniu zespołów
  • Poświadczenie bezpieczeństwa tajne, poufne, zastrzeżone
  • Znajomość drugiego języka obcego
  • Dyspozycyjność

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenia w szkoleniach oraz częściowej refundacji kosztów nauki języka obcego, studiów podyplomowych.
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy