Specjalista w Dziale Eksploatacji Gospodarki Mieszkaniowej
Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa
Miejsce pracy
-
Czeladź, śląskie pow. będziński
Pracownik biurowy
Umowa o pracę
Zarząd Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Czeladzi ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:
Specjalista w Dziale Eksploatacji Gospodarki Mieszkaniowej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Czeladź
O nas: Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa zarządza kilkudziesięcioma nieruchomościami położonymi w Czeladzi, w tym budynkami mieszkalnymi, w których zamieszkuje ok. 10 tys. osób oraz licznymi lokalami użytkowymi i garażami.
Nasze wymagania (niezbędne):
• wykształcenie średnie
• znajomość procesu inwestycyjnego w budownictwie
• znajomość przepisów Prawa Budowlanego
• znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows, oprogramowania MS Office
• umiejętności analityczne
• komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, sumienność
• wysoka kultura osobista
• umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
• korzystanie z pełni praw publicznych
• nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
• prawo jazdy kat. B
Nasze wymagania (dodatkowe):
• wykształcenie wyższe;
• preferowane kierunki techniczne lub techniczno-budowlane lub zarządzanie projektami lub zarządzanie nieruchomościami
• doświadczenie w pracy w charakterze kierownika projektu
• doświadczenie w pracy w dziale zamówień publicznych
• doświadczenie w pracy w podmiocie zajmującym się zarządzaniem nieruchomościami
• umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
• umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z kontrahentami
Twój zakres obowiązków:
• przygotowywanie dokumentacji przetargów (np. specyfikacji i projektów umów), we współpracy z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi np. administracjami osiedlowymi
• stałą współpraca z osobami lub podmiotami uczestniczącymi, a następnie wyłonionymi w procedurze przetargowej
• współpraca z jednostkami wykonującymi dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) wraz ze sprawdzeniem jej zgodności z wymaganiami oraz przepisami szczegółowymi dotyczącymi danej inwestycji i jej odbiorem
• uzyskiwanie stosowanych zgód i pozwoleń na rozpoczęcie robót budowlanych i prac remontowych, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego
• współpraca z wykonawcami robót budowlanych, nadzór nad prowadzonymi projektami we współpracy z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi np. administracjami osiedlowymi, inspektorem nadzoru
• prowadzenie całokształtu spraw w zakresie gospodarki odpadami, w tym m.in. w zakresie: bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO)
• obsługa programu komputerowego np. wprowadzania danych, fakturowanie
• wyjścia w teren np. w celu weryfikacji stanu zasobów
• prowadzenie korespondencji oraz przyjmowanie interesantów
To oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• przyjazną atmosferę w profesjonalnym zespole
• szkolenia
• wsparcie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Społecznych
Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny
• CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż zawodowy
• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
• oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Warunki pracy:
Budynek z barierami architektonicznymi, nie jest wyposażony w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Stanowisko biurowe usytuowane na I piętrze budynku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Bezpłatny parking przy biurowcu.
Aplikuj: do 15 marca 2024 r.
Aplikuj mailowo na adres: @ w temacie wpisz: „Oferta pracy – specjalista w Dziale ET” lub w formie papierowej na adres:
Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa, ul. Szpitalna 9a, 41-250 Czeladź, z dopiskiem , „Oferta pracy – specjalista w Dziale ET”
Specjalista w Dziale Eksploatacji Gospodarki Mieszkaniowej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Czeladź
O nas: Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa zarządza kilkudziesięcioma nieruchomościami położonymi w Czeladzi, w tym budynkami mieszkalnymi, w których zamieszkuje ok. 10 tys. osób oraz licznymi lokalami użytkowymi i garażami.
Nasze wymagania (niezbędne):
• wykształcenie średnie
• znajomość procesu inwestycyjnego w budownictwie
• znajomość przepisów Prawa Budowlanego
• znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows, oprogramowania MS Office
• umiejętności analityczne
• komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, sumienność
• wysoka kultura osobista
• umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
• korzystanie z pełni praw publicznych
• nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
• prawo jazdy kat. B
Nasze wymagania (dodatkowe):
• wykształcenie wyższe;
• preferowane kierunki techniczne lub techniczno-budowlane lub zarządzanie projektami lub zarządzanie nieruchomościami
• doświadczenie w pracy w charakterze kierownika projektu
• doświadczenie w pracy w dziale zamówień publicznych
• doświadczenie w pracy w podmiocie zajmującym się zarządzaniem nieruchomościami
• umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
• umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z kontrahentami
Twój zakres obowiązków:
• przygotowywanie dokumentacji przetargów (np. specyfikacji i projektów umów), we współpracy z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi np. administracjami osiedlowymi
• stałą współpraca z osobami lub podmiotami uczestniczącymi, a następnie wyłonionymi w procedurze przetargowej
• współpraca z jednostkami wykonującymi dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) wraz ze sprawdzeniem jej zgodności z wymaganiami oraz przepisami szczegółowymi dotyczącymi danej inwestycji i jej odbiorem
• uzyskiwanie stosowanych zgód i pozwoleń na rozpoczęcie robót budowlanych i prac remontowych, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego
• współpraca z wykonawcami robót budowlanych, nadzór nad prowadzonymi projektami we współpracy z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi np. administracjami osiedlowymi, inspektorem nadzoru
• prowadzenie całokształtu spraw w zakresie gospodarki odpadami, w tym m.in. w zakresie: bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO)
• obsługa programu komputerowego np. wprowadzania danych, fakturowanie
• wyjścia w teren np. w celu weryfikacji stanu zasobów
• prowadzenie korespondencji oraz przyjmowanie interesantów
To oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• przyjazną atmosferę w profesjonalnym zespole
• szkolenia
• wsparcie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Społecznych
Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny
• CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż zawodowy
• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
• oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Warunki pracy:
Budynek z barierami architektonicznymi, nie jest wyposażony w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Stanowisko biurowe usytuowane na I piętrze budynku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Bezpłatny parking przy biurowcu.
Aplikuj: do 15 marca 2024 r.
Aplikuj mailowo na adres: @ w temacie wpisz: „Oferta pracy – specjalista w Dziale ET” lub w formie papierowej na adres:
Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa, ul. Szpitalna 9a, 41-250 Czeladź, z dopiskiem , „Oferta pracy – specjalista w Dziale ET”
Dodana
Wygasa
(za 2 dni temu)
Praca alert - powiadomienia
Pracownik biurowy, Czeladź
Podobne oferty pracy
Podobne oferty pracy
-
Specjalista ds. administracyjno-kadrowych
FREZSTAL Sp. z o.o.- Czechowice-Dziedzice
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPopularnaDodana -
Specjalista/ka ds. Administracji Danymi
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
PopularnaDodana -
Pracownik (m/k/d) w obszarze opieki i wsparcia dla polskich partnerów handlowych
LETUSWORK europe GmbH- Niemcy
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Specjalista ds. Deklaracji Celnych
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
PolecanaDodana -
Specjalista ds. administracji & asystent biura - IT
From Poland With Dev- Bielsko-Biała
- umowa na zastępstwo
- 5 000-9 500 zł / mies.
Polecana PopularnaDodana -
Pracownik (m/k/d) w obszarze opieki i wsparcia dla polskich partnerów handlowych
LETUSWORK europe GmbH- Niemcy
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Pracownik administracyjno- biurowy z językiem holenderskim
PARETTI spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa- Katowice
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoDodana -
Asystent(ka) ds. Koordynowania Zamówieniami
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaDodana -
Specjalista ds. afiliacji/ Praca Zdalna | w DOMU | Przez Internet |
ŁUKASZ CICHOCKI UBEZPIECZENIA- Warszawa
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaDodana -
Młodszy specjalista ds. ochrony danych osobowych
FAMUR (GRENEVIA SA) Wizytówka- Katowice
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Dodana
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Oferty pracy, które mogą Cię zainteresować:
-
Asystent/ka DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
HR INSTITUTE Sp.z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPopularnaDodana -
Specjalista ds. administracyjno-kadrowych
FREZSTAL Sp. z o.o.- Czechowice-Dziedzice
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPopularnaDodana -
Specjalista/ka ds. Administracji Danymi
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
PopularnaDodana
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Siemianowice Śląskie
-
Praca Będzin
-
Praca Wojkowice
-
Praca Sosnowiec
-
Praca Katowice
-
Praca Psary
-
Praca Strzyżowice
-
Praca Dąbrowa Górnicza
-
Praca Sarnów
-
Praca Rogoźnik
-
Praca Chorzów
-
Praca Mysłowice
-
Praca Bobrowniki
-
Praca Preczów
-
Praca Dobieszowice
-
Praca Świętochłowice
-
Praca Bytom
-
Praca Piekary Śląskie
-
Praca Siemonia
-
Praca Sączów