Specjalista ds. szkoleń - Szczecin
Centrum Edukacji i Zarządzania Korporacja Romaniszyn
Miejsce pracy
-
Szczecin, zachodniopomorskie
Pracownik biurowy
Umowa o pracę
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ
Miejsce pracy – Szczecin ul. Ks. H. Kołłątaja 31/4.
Etaty - 2
-Wykształcenie średnie lub wyższe
-Mile widziane minimum 2-letnie doświadczenie w dziale szkoleń, w tym również przygotowywanie przetargów
-Dobra znajomość obsługi komputera, programu CRM, programu Comarch Optima, Canva
-Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność, dokładność i odpowiedzialność
-Umiejętność negocjacji
-Otwartość i kreatywność
-Łatwość nawiązywania kontaktów
-Zorientowanie na pracę zespołową
-Umiejętność pracy pod presją czasu
-Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
-Gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych
-Czynne prawo jazdy kat. B
-Praca w stałych godzinach pracy (poniedziałek-piątek 7.30-15.30 lub 8.00 – 16.00) w ramach umowy o pracę na pełen etat
-Zdobycie doświadczenia i praktycznych umiejętności
-Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych
-Stała pomoc działu szkoleń z Centrali
-Udział w szkoleniach
Zadania:
1) Sprzedaż usług szkoleniowych.
2) Pozyskiwanie klientów, w tym dla szkoleń innowacyjnych i nadzorów oraz w ramach „wolnego naboru” na konkretne kursy szkoleniowe.
3) Stały kontakt z klientami firmy, w tym również potencjalnymi klientami poprzez bezpośrednie spotkania, kontakt telefoniczny i kontakt w formie elektronicznej.
4) Prowadzenie działań marketingowych, sporządzanie ofert i ogłoszeń na stronach internetowych i w mediach społecznościowych.
5) Kompleksowa obsługa klienta i realizacja procesu szkoleniowego (w tym prowadzenie dokumentacji szkoleniowej).
6) Sporządzanie harmonogramów pracy wykładowców w uzgodnieniu z Centralą.
7) Sporządzanie i rejestrowanie: ofert szkoleniowych, dzienników szkoleń, zaświadczeń o ukończeniu szkolenia.
8) Ustalanie z klientem szczegółów dot. przeprowadzenia szkolenia zgodnie z określonymi zasadami.
9) Układanie harmonogramów szkoleń/kursów.
10) Zapewnienie aktualności i kompletności materiałów szkoleniowych.
11) Kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji dot. szkoleń zgodnie z ustalonymi zasadami.
12) Monitorowanie rynku w zakresie zapotrzebowania na szkolenia/kursy.
13) Utrzymywanie stałego kontaktu z Urzędem Dozoru Technicznego (UDT), WDT, TDT w sprawie szkoleń, w tym również ustalanie terminów egzaminów.
14) Aktualizacja bazy wspólnych szkoleń, w tym wykładowców.
15) Obsługa programu CRM.
16) Obsługa programu Comarch Optima w zakresie wystawiania faktur.
17) Obsługa kasy, sporządzanie raportów kasowych i comiesięcznych sprawozdań finansowych.
18) Obsługa kasy fiskalnej.
19) Dokonywanie zakupów urządzeń biurowych w uzgodnieniu z Kierownikiem działu szkoleń oddziału w Pile.
20) Inicjowanie nowych projektów szkoleniowych, projektowanie szkoleń.
21) Bieżące uaktualnianie bazy danych.
Dokumenty aplikacyjne należy składać do 01.03.2024 r. (piątek) na adres: Centrum Edukacji i Zarządzania Korporacja „Romaniszyn” Sp. z o.o. ul. Różana Droga 1A, 64-920 Piła
W sprawie oferty można kontaktować się telefonicznie: , 67 215-42-11
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w siedzibie Pracodawcy przy ul. ks. H. Kołłątaja 31/4 w Szczecinie (po wcześniejszym ustaleniu terminu z kandydatem).
Miejsce pracy – Szczecin ul. Ks. H. Kołłątaja 31/4.
Etaty - 2
Wymagania
-Wykształcenie średnie lub wyższe
-Mile widziane minimum 2-letnie doświadczenie w dziale szkoleń, w tym również przygotowywanie przetargów
-Dobra znajomość obsługi komputera, programu CRM, programu Comarch Optima, Canva
-Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność, dokładność i odpowiedzialność
-Umiejętność negocjacji
-Otwartość i kreatywność
-Łatwość nawiązywania kontaktów
-Zorientowanie na pracę zespołową
-Umiejętność pracy pod presją czasu
-Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
-Gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych
-Czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy
-Praca w stałych godzinach pracy (poniedziałek-piątek 7.30-15.30 lub 8.00 – 16.00) w ramach umowy o pracę na pełen etat
-Zdobycie doświadczenia i praktycznych umiejętności
-Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych
-Stała pomoc działu szkoleń z Centrali
-Udział w szkoleniach
Zadania:
1) Sprzedaż usług szkoleniowych.
2) Pozyskiwanie klientów, w tym dla szkoleń innowacyjnych i nadzorów oraz w ramach „wolnego naboru” na konkretne kursy szkoleniowe.
3) Stały kontakt z klientami firmy, w tym również potencjalnymi klientami poprzez bezpośrednie spotkania, kontakt telefoniczny i kontakt w formie elektronicznej.
4) Prowadzenie działań marketingowych, sporządzanie ofert i ogłoszeń na stronach internetowych i w mediach społecznościowych.
5) Kompleksowa obsługa klienta i realizacja procesu szkoleniowego (w tym prowadzenie dokumentacji szkoleniowej).
6) Sporządzanie harmonogramów pracy wykładowców w uzgodnieniu z Centralą.
7) Sporządzanie i rejestrowanie: ofert szkoleniowych, dzienników szkoleń, zaświadczeń o ukończeniu szkolenia.
8) Ustalanie z klientem szczegółów dot. przeprowadzenia szkolenia zgodnie z określonymi zasadami.
9) Układanie harmonogramów szkoleń/kursów.
10) Zapewnienie aktualności i kompletności materiałów szkoleniowych.
11) Kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji dot. szkoleń zgodnie z ustalonymi zasadami.
12) Monitorowanie rynku w zakresie zapotrzebowania na szkolenia/kursy.
13) Utrzymywanie stałego kontaktu z Urzędem Dozoru Technicznego (UDT), WDT, TDT w sprawie szkoleń, w tym również ustalanie terminów egzaminów.
14) Aktualizacja bazy wspólnych szkoleń, w tym wykładowców.
15) Obsługa programu CRM.
16) Obsługa programu Comarch Optima w zakresie wystawiania faktur.
17) Obsługa kasy, sporządzanie raportów kasowych i comiesięcznych sprawozdań finansowych.
18) Obsługa kasy fiskalnej.
19) Dokonywanie zakupów urządzeń biurowych w uzgodnieniu z Kierownikiem działu szkoleń oddziału w Pile.
20) Inicjowanie nowych projektów szkoleniowych, projektowanie szkoleń.
21) Bieżące uaktualnianie bazy danych.
Dokumenty aplikacyjne należy składać do 01.03.2024 r. (piątek) na adres: Centrum Edukacji i Zarządzania Korporacja „Romaniszyn” Sp. z o.o. ul. Różana Droga 1A, 64-920 Piła
W sprawie oferty można kontaktować się telefonicznie: , 67 215-42-11
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w siedzibie Pracodawcy przy ul. ks. H. Kołłątaja 31/4 w Szczecinie (po wcześniejszym ustaleniu terminu z kandydatem).
Dodana
Wygasa
(jutro)
Praca alert - powiadomienia
Pracownik biurowy, Szczecin
Podobne oferty pracy
Podobne oferty pracy
-
Asystent/ka zarządu
Randstad Polska Sp. z o.o. Profil pracodawcy- Szczecin
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Dodana -
Stanowisko ds. rozliczania zakupu robót, dostaw i usług
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A Profil pracodawcy- Szczecin
- umowa o pracę
- praca od zaraz
PolecanaDodana -
Specjalista ds. obsługi technicznej obiektów
ŻEGLUGA SZCZECIŃSKA TURYSTYKA WYDARZENIA sp. z o.o.- Szczecin
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana -
Pracownik biurowy - Specjalista ds. Administracji w branży nieruchomości
Trzaskoma Development- Szczecin
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- 8 000-12 000 zł / mies.
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana -
Stanowisko ds. inwestycji
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A Profil pracodawcy- Szczecin
- umowa o pracę
- praca od zaraz
PolecanaDodana -
Specjalista ds. afiliacji/ Praca Zdalna | w DOMU | Przez Internet |
ŁUKASZ CICHOCKI UBEZPIECZENIA- Warszawa
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaDodana
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Oferty pracy, które mogą Cię zainteresować:
-
Stanowisko ds. inwestycji
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A Profil pracodawcy- Szczecin
- umowa o pracę
- praca od zaraz
PolecanaDodana -
Asystent/ka zarządu
Randstad Polska Sp. z o.o. Profil pracodawcy- Szczecin
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Dodana -
Stanowisko ds. rozliczania zakupu robót, dostaw i usług
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A Profil pracodawcy- Szczecin
- umowa o pracę
- praca od zaraz
PolecanaDodana