Praca biurowa od zaraz - umowa o pracę Centrum Szkoleń
MIĘDZYNARODOWE CENTRUM SZKOLEŃ SKILLS DEVELOPMENT SP Z O O
Miejsce pracy
-
Kołobrzeg, zachodniopomorskie pow. kołobrzeski
Pracownik biurowy
Umowa o pracę
MIĘDZYNARODOWE CENTRUM SZKOLEŃ SKILLS DEVELOPMENT SP Z O O to doświadczona i rzetelna firma szkoleniowa. Specjalizujemy się w realizacji szkoleń stacjonarnych i on-line dla urzędów centralnych, przedsiębiorstw i banków pod marką Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Zatrudnimy na stałe 1 pracownika na stanowisku: asystent. ds. organizacji szkoleń.
Miejsce pracy: Kołobrzeg ul. Koralowa i ul. Koszalińska
Najważniejsze obowiązki:
telefoniczny kontakt z klientem
obsługa korespondencji e-mail
badanie potrzeb szkoleniowych
przygotowywanie odpowiedzi na zapytania ofertowe
przyjmowanie zamówień od klientów i wprowadzanie ich do wewnętrznego systemu
opieka nad szkoleniami on-line (rozpoczęcie spotkania, nadzór nad jego przebiegiem, wsparcie uczestników)
raportowanie wyników pracy
wysoka kultura osobista
komunikatywność
umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych
dobra obsługa komputera w tym pakietu Office, głównie Word i Excel
zaangażowanie w powierzone zadania i odpowiedzialność za ich realizację
dobra organizacja czasu pracy
dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego (w mowie - wyłącznie do kontaktu z jednym z przełożonych), obowiązki realizowane są w języku polskim
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Jeżeli masz zapał do pracy i zależy Ci na dołączeniu do naszego zespołu - przedstaw swoja kandydaturę. Czasem ważniejsze od wymogów są pozytywne nastawienie i chęci, pozostałych kwestii można się nauczyć. Wymagania formalne: CV w języku polskim.
Ciekawą pracę przy realizacji różnorodnych projektów szkoleniowych;
Zatrudnienie stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat (poprzedzone 3-miesięcznym okresem próbnym);
Stabilne warunki zatrudnienia od poniedziałku do piątku w godz. 07.45 - 16.00 (w tym 2 przerwy 15-minutowe);
Wynagrodzenie brutto: od 4242 zł brutto
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z siedzibą w Poznaniu przy ul. Libelta 1a/2 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Zatrudnimy na stałe 1 pracownika na stanowisku: asystent. ds. organizacji szkoleń.
Miejsce pracy: Kołobrzeg ul. Koralowa i ul. Koszalińska
Najważniejsze obowiązki:
telefoniczny kontakt z klientem
obsługa korespondencji e-mail
badanie potrzeb szkoleniowych
przygotowywanie odpowiedzi na zapytania ofertowe
przyjmowanie zamówień od klientów i wprowadzanie ich do wewnętrznego systemu
opieka nad szkoleniami on-line (rozpoczęcie spotkania, nadzór nad jego przebiegiem, wsparcie uczestników)
raportowanie wyników pracy
Wymagania
wysoka kultura osobista
komunikatywność
umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych
dobra obsługa komputera w tym pakietu Office, głównie Word i Excel
zaangażowanie w powierzone zadania i odpowiedzialność za ich realizację
dobra organizacja czasu pracy
dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego (w mowie - wyłącznie do kontaktu z jednym z przełożonych), obowiązki realizowane są w języku polskim
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Jeżeli masz zapał do pracy i zależy Ci na dołączeniu do naszego zespołu - przedstaw swoja kandydaturę. Czasem ważniejsze od wymogów są pozytywne nastawienie i chęci, pozostałych kwestii można się nauczyć. Wymagania formalne: CV w języku polskim.
Oferujemy
Ciekawą pracę przy realizacji różnorodnych projektów szkoleniowych;
Zatrudnienie stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat (poprzedzone 3-miesięcznym okresem próbnym);
Stabilne warunki zatrudnienia od poniedziałku do piątku w godz. 07.45 - 16.00 (w tym 2 przerwy 15-minutowe);
Wynagrodzenie brutto: od 4242 zł brutto
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z siedzibą w Poznaniu przy ul. Libelta 1a/2 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Dodana
Wygasa
(za 3 dni temu)
Praca alert - powiadomienia
Pracownik biurowy, Kołobrzeg
Podobne oferty pracy
Podobne oferty pracy
-
Specjalista ds. afiliacji/ Praca Zdalna | w DOMU | Przez Internet |
ŁUKASZ CICHOCKI UBEZPIECZENIA- Warszawa
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaDodana -
Asystent/ka zarządu
Randstad Polska Sp. z o.o. Profil pracodawcy- Szczecin
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Dodana
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Oferty pracy, które mogą Cię zainteresować:
-
Pracownik biurowy - Specjalista ds. Administracji w branży nieruchomości
Trzaskoma Development- Szczecin
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- 8 000-12 000 zł / mies.
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana -
Specjalista ds. afiliacji/ Praca Zdalna | w DOMU | Przez Internet |
ŁUKASZ CICHOCKI UBEZPIECZENIA- Warszawa
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaDodana -
Asystent/ka zarządu
Randstad Polska Sp. z o.o. Profil pracodawcy- Szczecin
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Dodana