Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych

SPZOZ Krynica-Zdrój
  • Krynica-Zdrój, małopolskie pow. nowosądecki

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej -Szpital im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju ogłasza nabór na stanowisko kierownika Sekcji Zamówień Publicznych.

Przewidywany termin rozpoczęcia pracy
Zatrudnienie: Luty – Marzec 2024

Wymagania


•Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: Prawo, Administracja .
•Biegła znajomość przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. ‒ Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy oraz umiejętność stosowania ich w praktyce.
•Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz aktów wykonawczych do ustawy.
•Znajomość platform służących do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego: ezamowienia.gov.pl.
•Umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy zespołu pracowników .
•Umiejętność tworzenia i opiniowania wewnętrznych regulacji SPZOZ z zakresu zamówień publicznych oraz z zakresu gospodarki nieruchomościami .
•Minimum 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku związanym z przygotowaniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w jednostkach sektora finansów publicznych.
•Praktyczna znajomość pakietu MS Office .
•Wysoki poziom etyki zawodowej, gotowość do stałego doskonalenia zawodowego.

Zadania bieżące:
1) Merytoryczny nadzór nad pracą Sekcji Zamówień Publicznych.
2) Organizowanie pracy Sekcji Zamówień Publicznych .
3) Kompletowanie i weryfikowanie materiałów źródłowych komórek organizacyjnych, stanowiących podstawę do wszczęcia procedur określonych w ustawie o zamówieniach publicznych.
4) Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz obowiązującymi regulaminami wewnętrznymi SPZOZ.
5) Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych.
6) Przygotowywanie rocznych sprawozdań zamówień publicznych i planów postępowań.
7) Przygotowywanie projektów umów o zamówienia publiczne, projektów umów o dzierżawy powierzchni.
8) Przygotowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych w sprawach zamówień publicznych.
9) Przedkładanie materiałów organom kontroli lub osobom upoważnionym do sprawowania czynności kontrolnych w zakresie zamówień publicznych.
10) Nadzór nad prawidłowością prowadzonych postępowań pod kątem zgodności z obowiązującym prawem oraz wewnętrznymi regulacjami SPZOZ, a w szczególności opiniowanie proponowanego trybu udzielenia zamówienia oraz nadzór nad prawidłowością i kompletnością sporządzonej dokumentacji .
11) Opracowywanie wewnętrznych regulacji SPZOZ z zakresu prawa zamówień publicznych .
12) Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, wyjaśnianie kwestii związanych z prawem zamówień publicznych, szkolenia .
13) Sprawozdawczość w sprawie zamówień publicznych.
14) Przygotowywanie rocznych sprawozdań i planów zamówień publicznych.
15) Nadzór nad archiwizacją dokumentacji .
16) Wykonywanie czynności związanych z najmem lokali użytkowych oraz powierzchni użytkowej SPZOZ zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami oraz obowiązującymi uchwałami .
17) Przygotowywanie oraz przeprowadzanie postępowań przetargowych na dzierżawy powierzchni zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami.
18) Przygotowywanie wniosków i wykazów na dzierżawy powierzchni .
19) Przygotowywanie protokołów z postępowań na dzierżawy powierzchni.
20) Przygotowywanie, przeprowadzanie oraz dokumentowanie postępowań ofertowych poniżej progów przetargowych, zgodnie z obowiązującym regulaminem udzielania zamówień publicznych SPZOZ.

Oferujemy


• Stabilne warunki zatrudnienia.
• Umowę o pracę na okres próbny, docelowo na czas nieokreślony.
• Pracę w przyjaznej atmosferze.
Dodana
Wygasa (za 5 dni temu)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy