Koordynator ds. administracyjno-organizacyjnych

Biomedix
  • Zabrze, śląskie

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Firma z wieloletnim doświadczeniem w obszarze usług medycznych, posiadająca pięć pracowni rentgenowskich na terenie województwa Śląskiego poszukuje kandydata na stanowisko koordynatora ds. administracyjno-organizacyjnych. Praca stacjonarna w siedzibie firmy oraz wyjazdy do pracowni.

Opis stanowiska:

- utrzymywanie stałego kontaktu z lekarzami i pacjentami (bezpośredniego i zdalnego)

- realizacja i nadzorowanie terminowo bieżących oraz długoplanowych zadań

- koordynacja pracy poszczególnych oddziałów firmy

- marketing: obsługa konta na Facebook, Google, kontakt z klientami

- samodzielne rozwiązywanie spraw administracyjnych w oddziałach

- zapewnianie efektywnego przepływu informacji

- reagowanie na bieżące potrzeby firmy

- planowanie i realizacja zaopatrzenia

- udział w procesach:

- wdrażania nowych rozwiązań teleinformatycznych

- rekrutacyjnych

- wdrażania nowych procedur/regulacji

- szkoleniowych

Oferujemy



- pracę w renomowanej i stabilnej firmie

- miłą i przyjazną atmosferę w zespole

- możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i konferencje branżowe

oraz współpracę z wysokiej klasy ekspertami

- współpracę w oparciu o umowę o pracę

- atrakcyjne wynagrodzenie

Wymagania



- prawo jazdy kat. B

- biegłość w obsłudze komputera

- wyższe wykształcenie

- wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne

- komunikatywność

- samodzielność, dokładność

- postawa proaktywna
Dodana
Wygasa (za 3 dni temu)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy