Recepcjonista / Specjalista ds. Administracyjnych
Olimedica
Miejsce pracy
-
Szczecin, zachodniopomorskie
Pracownik biurowy
Umowa o pracę
Oferujemy
• możliwość rozwoju zawodowego i doświadczenia w branży medycznej,
• przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym zespole,
• ciekawą pracę pełną wyzwań w rozwijającej się firmie,
• pakiet socjalny,
• wynagrodzenie stałe oraz system premiowy,
• możliwość uczestniczenia w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych.
Wymagania
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),
• znajomość języka angielskiego,
• wysoka kultura osobista,
• komunikatywność, otwartość i pogodne usposobienie,
• umiejętność i łatwość budowania pozytywnych relacji interpersonalnych,
• samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, umiejętność rozwiązywania problemów i reagowania w trudnych sytuacjach,
• nastawienie na efekt, wysoka skuteczność.
Mile widziane
• doświadczenie w branży medycznej/biurowej,
• znajomość branży medycznej/biurowej.
Zakres obowiązków
• zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania placówki,
• prowadzenie rejestru dokumentacji zdrowotnej pacjentów w formie elektronicznej i papierowej,
• organizacja obiegu dokumentów i właściwa ich rejestracja oraz archiwizacja,
• sporządzanie sprawozdań, analiz, zestawień, raportów,
• kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem placówki,
• współpraca z firmami zewnętrznymi,
• prace administracyjno - biurowe,
• promowanie i sprzedaż usług medycznych,
• pogłębianie wiedzy na temat oferowanych usług,
• kreowanie i dbanie o dobry wizerunek poprzez profesjonalną i życzliwą obsługę.
Czekamy właśnie na Ciebie! Pragniemy współpracować z osobami zaangażowanymi, pozytywnie nastawionymi i konsekwentnie dążącymi do osiągnięcia sukcesu. Zależy nam na budowaniu pozytywnej atmosfery, rozwoju i sukcesach zawodowych naszego Zespołu.
Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aktualnego CV na adres e-mail: @ w tytule wiadomości proszę wpisać: REKRUTACJA –recepcja/administracja.
Z uwagi na specyfikę procesu rekrutacji uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Proszę o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu procesu rekrutacji obecnej i przyszłych prowadzonego przez Olimedica z siedzibą w Szczecinie zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Informujemy, że Administratorem danych jest Olimedica z siedzibą w Szczecinie przy ul. Krzywoustego 9-10. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
• możliwość rozwoju zawodowego i doświadczenia w branży medycznej,
• przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym zespole,
• ciekawą pracę pełną wyzwań w rozwijającej się firmie,
• pakiet socjalny,
• wynagrodzenie stałe oraz system premiowy,
• możliwość uczestniczenia w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych.
Wymagania
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),
• znajomość języka angielskiego,
• wysoka kultura osobista,
• komunikatywność, otwartość i pogodne usposobienie,
• umiejętność i łatwość budowania pozytywnych relacji interpersonalnych,
• samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, umiejętność rozwiązywania problemów i reagowania w trudnych sytuacjach,
• nastawienie na efekt, wysoka skuteczność.
Mile widziane
• doświadczenie w branży medycznej/biurowej,
• znajomość branży medycznej/biurowej.
Zakres obowiązków
• zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania placówki,
• prowadzenie rejestru dokumentacji zdrowotnej pacjentów w formie elektronicznej i papierowej,
• organizacja obiegu dokumentów i właściwa ich rejestracja oraz archiwizacja,
• sporządzanie sprawozdań, analiz, zestawień, raportów,
• kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem placówki,
• współpraca z firmami zewnętrznymi,
• prace administracyjno - biurowe,
• promowanie i sprzedaż usług medycznych,
• pogłębianie wiedzy na temat oferowanych usług,
• kreowanie i dbanie o dobry wizerunek poprzez profesjonalną i życzliwą obsługę.
Czekamy właśnie na Ciebie! Pragniemy współpracować z osobami zaangażowanymi, pozytywnie nastawionymi i konsekwentnie dążącymi do osiągnięcia sukcesu. Zależy nam na budowaniu pozytywnej atmosfery, rozwoju i sukcesach zawodowych naszego Zespołu.
Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aktualnego CV na adres e-mail: @ w tytule wiadomości proszę wpisać: REKRUTACJA –recepcja/administracja.
Z uwagi na specyfikę procesu rekrutacji uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Proszę o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu procesu rekrutacji obecnej i przyszłych prowadzonego przez Olimedica z siedzibą w Szczecinie zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Informujemy, że Administratorem danych jest Olimedica z siedzibą w Szczecinie przy ul. Krzywoustego 9-10. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Dodana
Wygasa
(za 4 dni temu)
Praca alert - powiadomienia
Pracownik biurowy, Szczecin
Podobne oferty pracy
Podobne oferty pracy
-
Asystent/ka zarządu
Randstad Polska Sp. z o.o. Profil pracodawcy- Szczecin
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Dodana -
Stanowisko ds. rozliczania zakupu robót, dostaw i usług
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A Profil pracodawcy- Szczecin
- umowa o pracę
- praca od zaraz
PolecanaDodana -
Stanowisko ds. inwestycji
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A Profil pracodawcy- Szczecin
- umowa o pracę
- praca od zaraz
PolecanaDodana -
Specjalista ds. obsługi technicznej obiektów
ŻEGLUGA SZCZECIŃSKA TURYSTYKA WYDARZENIA sp. z o.o.- Szczecin
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana -
Pracownik biurowy - Specjalista ds. Administracji w branży nieruchomości
Trzaskoma Development- Szczecin
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- 8 000-12 000 zł / mies.
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana -
Specjalista ds. afiliacji/ Praca Zdalna | w DOMU | Przez Internet |
ŁUKASZ CICHOCKI UBEZPIECZENIA- Warszawa
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaWygasa
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Oferty pracy, które mogą Cię zainteresować:
-
Pracownik biurowy - Specjalista ds. Administracji w branży nieruchomości
Trzaskoma Development- Szczecin
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- 8 000-12 000 zł / mies.
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana -
Asystent/ka zarządu
Randstad Polska Sp. z o.o. Profil pracodawcy- Szczecin
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Dodana -
Stanowisko ds. rozliczania zakupu robót, dostaw i usług
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A Profil pracodawcy- Szczecin
- umowa o pracę
- praca od zaraz
PolecanaDodana