Dyrektor finansowy, Kraków

HrProject
  • Kraków, małopolskie

Handlowiec

Umowa o pracę

Obowiązki:
Kontrola płynności finansowej. Planowanie wydatków, planowanie wpływów. Optymalizacja płynności – środki dostępne we właściwej wysokości we właściwym czasie. Zarządzanie płynnością – negocjacje dot. wcześniejszych spłat należności, wydłużenia terminów zobowiązań, organizowanie skont, finansowanie faktur poprzez faktoring;
Przygotowywanie budżetów poszczególnych działów. Kontrola realizacji budżetów. Doświadczenie w budżetowaniu. ;
Przygotowywanie wewnętrznych raportów i analiz wspomagających proces decyzyjny (CF, zestawienie zaległości płatniczych, plan płatności, zestawienia kosztów poszczególnych działów / projektów);
Nadzór nad systemem księgowym. Przygotowywanie deklaracji podatkowych;
Kontrola i raportowanie sald z poszczególnymi kontrahentami;
Nadzór nad systemem kadrowo płacowym. Przygotowywanie deklaracji rozliczeniowych;
Kontakt z Krajową administracją Skarbową, ZUS, GUS, KRS, składanie deklaracji, pozyskiwanie zaświadczeń;
Przygotowywanie okresowych sprawozdań księgowych. Współpraca z biegłym rewidentem przy audycie sprawozdania finansowego. Przygotowywanie zestawień i raportów do banków;
Doświadczenie w pozyskiwaniu finansowania: relacje z pracownikami banku (osobista znajomość z min. 5 dyrektorami oddziałów bankowych), znajomość procedur, formularzy, zasad przyznawania finansowania;
Doświadczenie w pozyskiwaniu finansowania rządowego. Znajomość projektów. Kontrola dostępności środków w instytucjach Państwowych;
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem;
Tworzenie procesów i procedur działania kontrolingu;
Współpraca z managerami innych działów w celu poprawy efektywności biznesowej;
Nadzór nad windykacją należności;
Kontrola zobowiązań i planowanie wydatków;
Obsługa faktoringu;
Obsługiwanie sprzedaży w różnych walutach- USD, Euro;
Planowanie forward walutowy- koniecznie posiadane doświadczenie;
Poszukiwanie nowych rozwiązań z zakresu finansów dla Spółki;
Nadzorowanie i rozlicznie sprzedaży e-commerce- Amazon, Ebay, Allegro.


Wymagania


Wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, rachunkowość);
Minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w działach finansowo – księgowych;
Doświadczenie w firmie szybko skalowalnej w której szybko trzeba budować i zmieniać procesy;
Wiedza z zakresu księgowości i rachunkowości;
Znajomość prawa podatkowego i przepisów regulujących działalność i sprawozdawczość przedsiębiorstw;
Umiejętność kierowania zespołem. Charyzma.;
Bardzo dobra znajomość programu ERP Optima, Platformy PUE ZUS;
Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i komunikacyjne;
Prawo jazdy kategorii B;
Otwartość na zmianę ;
Znajomość języka angielskiego.


Co możemy Ci zaoferować:
Zatrudnienie na podstawie kontraktu B2B;
Atrakcyjny system premiowy;
Prywatną opiekę medyczną;
Narzędzia niezbędne do pracy: laptop, telefon;
Możliwość udziału w szkoleniach.
Dodana
Wygasa (za 5 dni temu)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy