Helpdesk / Wsparcie IT

AG CONSULT
  • Piaseczno, mazowieckie pow. piaseczyński

Informatyk

Umowa o pracę

AG Consult to integrator rozwiązań informatycznych w oparciu o kody kreskowe / RFID i automatyczną identyfikację oraz dostawca drukarek etykiet, czytników kodów , terminali mobilnych oraz tabletów przemysłowych takich marek jak HONEYWELL, ZEBRA, GETAC, DATALOGIC, POINT MOBILE, CASIO, M3 MOBILE, RUGGON, SATO, TOSHIBA.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko: Helpdesk / Wsparcie IT

Miejsce pracy: Piaseczno koło Warszawy

Twoim zadaniem będzie:
· Wsparcie techniczne
- Kontakt z klientem
- Testowanie urządzeń
- Przeprowadzanie przeglądów i konserwacji.

Oczekiwania:
- Dobra znajomość zagadnień informatycznych
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientem
- Umiejętność wyszukiwania informacji
· Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
- Znajomość języka Angielskiego w stopniu średnim
- Dobra organizacja pracy oraz dynamika w działaniu
- Umiejętność czytania dokumentacji w języku Angielskim
· Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane
· Wykształcenie średnie, mile widziane techniczne
· Zainteresowanie elektroniką i informatyką
- mile widziana motywacja własna w rozwoju oraz chęć zdobywaniu nowej wiedzy

Oferujemy


· Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
· Premie uzależnione od osiąganych wyników
· Przygotowanie do pracy na powierzonym stanowisku
· Wewnętrzne szkolenia zawodowe
· Miłą atmosferę pracy w zgranym zespole.

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres @

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli:
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016 r.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w kwestionariuszu osobowym, zwanym CV, dla potrzeb rekrutacji.

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.
Dodana
Wygasa (za 4 dni temu)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy