Pracodawca - Limango Polska Sp. z o.o.

    

Oferty pracy Limango Polska Sp. z o.o.

Aktualnie brak ofert pracy od tego pracodawcy.

Archiwalne ogłoszenia

(Młodszy) Specjalista ds. obsługi klienta (pełny lub niepełny etat, możliwość pracy zdalnej/domowej)
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły

Nasz zespół tworzą ludzie, którzy uwielbiają działać z pasją, pracują z zaangażowaniem, myślą nieszablonowo i poszukują nowych wyzwań. Uważasz, że jesteś osobą ambitną i odpowiedzialną? Szybko nawiązujesz kontakty? Cechuje Cię pozytywne nastawienie i otwartość? Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie! 

Zakres obowiązków
  • Jesteś odpowiedzialny za profesjonalne przyjmowanie i przetwarzanie zapytań od naszych niemieckich i polskich klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonu;
  • Współpracujesz również z kolegami z innych zespołów w zakresie płatności, reklamacji, logistyki i księgowości w celu znalezienia najlepszego możliwego rozwiązania dla naszych klientów;
  • Jesteś osobą kontaktową dla naszych klientów w kwestiach przedsprzedażowych i posprzedażowych (w tym realizacji płatności, realizacji zamówień i anulowania/zwrotu);
Wymagania
  • Doskonała znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, poprawna gramatycznie (min. poziom C1);
  • Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta niemieckojęzycznego (preferowane w sektorze e-commerce);
  • Chęć i pasja do pracy z klientami niezależnie od sposobu komunikacji
  • Zorientowanie na cel i klienta, wysokie zaangażowanie i często kreatywne podejście (Zapytania klientów są zawsze traktowane z najwyższą uwagą i w sposób indywidualny);
  • Pozytywne nastawienie do świata i ludzi;
  • Samodzielność w rozwiązywaniu zapytań od początku do końca;
  • Zespołowe podejście - gramy do jednej bramki;
  • Otwartość na pracę w ustalonych godzinach, w ramach okna czasowego 8:00 - 20:00, a także na pracę w weekendy.
Junior Distribution Coordinator
Logistyk   |  umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły

Our team consists of people who love to act with passion, work with commitment, think outside the box and look for new challenges. Do you think that you are an ambitious and responsible person? Do you establish contacts quickly? Are you characterized by a positive attitude and openness? We are probably waiting for you!

Zakres obowiązków

Your role and main tasks:

  • being involved in the daily control of our external warehouse and the whole carrier supply chain in outbound section – no parcel will leave our warehouse without your coordination,
  • In close cooperation with global department customer service and our external carriers you monitor the dispatch routes, clarify delays and process clearing and reclamation cases
  • analyzing existing processes and optimize the supply chain with focus on our customers
  • invoicing and controlling of the carrier costs/credit notes,
  • organizing additional shipments and transports in B2C and B2B segment completes your field of responsibility.
Wymagania

Who we're looking for:

  • successfully completed commercial training or a degree (BA)
  • initial work experience in customer service, logistics/supply chain management or warehousing will be an asset,
  • traveling to Munich or internal in Poland one time per quarter is no problem for you,
  • very good English (B2) and German (B2) skills (written and spoken),
  • affinity with e-commerce – Online shopping is for you more than just a website,
  • readiness to give your input and ideas to your colleagues – sharing it with other departments, and openness for more than logistics.
Junior Supply Chain Coordinator - Team Last Mile Distribution
Logistyk   |  umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły

Our team consists of people who love to act with passion, work with commitment, think outside the box and look for new challenges. Do you think that you are an ambitious and responsible person? Do you establish contacts quickly? Are you characterized by a positive attitude and openness? We are probably waiting for you!

Zakres obowiązków

Your role and main tasks:

  • being involved in the daily control of our external warehouse and the whole carrier supply chain in outbound section – no parcel will leave our warehouse without your coordination,
  • clarifying of delays and complains in the areas of outbound and last mile shipping are also part of your daily tasks,
  • processing clearing and reclamation cases from the sections outbound and returns,
  • being responsible for cooperation with the internal (global) department customer service and external with the carriers on logistics issues – You are a logistic services specialist,
  • analyzing existing processes and optimize the supply chain with total focus on our end consumer,
  • invoicing and controlling of the carrier costs/credit notes are also one of your tasks,
  • organizing additional shipments and transports in B2C and B2B segment completes your field of responsibility.
Wymagania

Who we're looking for:

  • successfully completed commercial training or a degree (BA) and, ideally, initial work experience in customer service, logistics/supply chain management or warehousing,
  • good knowledge of numbers – mental arithmetic is no problem for you,
  • traveling to Munich or internal in Poland one time per quarter is no problem for you,
  • very good English (B2) and German (B2) skills (written and spoken),
  • affinity with e-commerce – Online shopping is for you more than just a website,
  • readiness to give your input and ideas to your colleagues – sharing it with other departments, and openness for more than logistics.
Młodszy Specjalista ds. zarządzania treścią (z j. niemieckim)
Copywriter   |  umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły

Nasz zespół tworzą ludzie, którzy uwielbiają działać z pasją, pracują z zaangażowaniem, myślą nieszablonowo i poszukują nowych wyzwań. Uważasz, że jesteś osobą ambitną i odpowiedzialną? Szybko nawiązujesz kontakty? Cechuje Cię pozytywne nastawienie i otwartość? Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!

Kogo szukamy?
Osób z zamiłowaniem do e-commerce, zorientowanych na szczegóły i wysoką jakość.

Zakres obowiązków

Twoja rola i główne zadania:

  • Przygotowanie opisów produktów dla naszego sklepu internetowego w Niemczech, ze szczególną dbałością o ich jakość, atrakcyjność i poprawność;
  • Korekta i edycja aktualnych opisów;
  • Codzienna praca z naszym systemem zarządzania treścią;
  • Duża odpowiedzialność i samodzielność w związku z codziennym pojawianiem się nowych produktów i kampanii;
Wymagania

Przyda Ci się:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1);
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2);
  • Dobra znajomość obsługi komputera, a także pakietu Microsoft Windows (Excel, Word, Outlook, Teams);
  • Zamiłowanie do e-commerce (szczególnie w kategoriach moda, artykuły dziecięce, home&living);
  • Dokładność, rzetelność i umiejętność pracy w zespole.
Junior Content Management Specialist (m/f/d) (German-speaking)
Content Manager   |  umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły

Our team consists of people who love to act with passion, work with commitment, think outside the box and look for new challenges. Do you think that you are an ambitious and responsible person? Do you establish contacts quickly? Are you characterized by a positive attitude and openness? We are probably waiting for you!

Zakres obowiązków

Your role and main tasks

  • You will prepare product descriptions for our German online store and will be responsible for the quality and correctness of the articles described
  • You will check product information and prepare it in an appealing way for our German-speaking customers
  • You are responsible for proofreading and editing the product descriptions and work with our content management system on a daily basis
  • Due to our changing and broad product range, there are new campaigns on the schedule every day, which you will manage independently and on your own responsibility
  • You will always be supported by a great team with helpful colleagues and a cordial cooperation
Wymagania

Who we're looking for

  • You have very good German language skills and a very good ability to express yourself, as well as a good command of written and spoken English
  • You have good PC skills and are confident in using Microsoft Windows programs (Excel, Word, Outlook, Teams)
  • You have an affinity for e-commerce such as an interest in the fashion, children's goods and/or home & living sector
  • Accuracy, reliability and ability to work in a team characterize you
(MŁODSZY) SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (PEŁNY LUB NIEPEŁNY ETAT, MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ/DOMOWEJ)
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły

Nasz zespół tworzą ludzie, którzy uwielbiają działać z pasją, pracują z zaangażowaniem, myślą nieszablonowo i poszukują nowych wyzwań. Uważasz, że jesteś osobą ambitną i odpowiedzialną? Szybko nawiązujesz kontakty? Cechuje Cię pozytywne nastawienie i otwartość? Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta (pełny lub niepełny etat, możliwość pracy zdalnej/domowej)

Zakres obowiązków

Twoja rola i główne zadania:

  • Będziesz odpowiedzialny za profesjonalne przyjmowanie i odpowiadanie na zapytania od naszych niemieckich i polskich klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonu;
  • Współpraca  z kolegami z innych zespołów w zakresie płatności, reklamacji, logistyki i księgowości w celu znalezienia najlepszego możliwego rozwiązania dla naszych klientów;
  • Bycie osobą kontaktową dla naszych klientów w kwestiach przedsprzedażowych i posprzedażowych (w tym realizacji płatności, realizacji zamówień i anulowania/zwrotu);
Wymagania
  • Doskonała znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, poprawna gramatycznie (min. poziom C1);
  • Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta niemieckojęzycznego (preferowane w sektorze e-commerce);
  • Chęć i pasja do pracy z klientami niezależnie od sposobu komunikacji
  • Zorientowanie na cel i klienta, wysokie zaangażowanie i  kreatywne podejście (Zapytania klientów są zawsze traktowane z najwyższą uwagą i w sposób indywidualny);
  • Pozytywne nastawienie do świata i ludzi;
  • Samodzielność w rozwiązywaniu zapytań od początku do końca;
  • Zespołowe podejście - gramy do jednej bramki;
  • Otwartość na pracę w ustalonych godzinach, w ramach okna czasowego 8:00 - 20:00, a także na pracę w weekendy.
Młodszy Specjalista ds. zarządzania treścią (z j. niemieckim)- możliwość pracy zdalnej
Copywriter   |  umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły

Nasz zespół tworzą ludzie, którzy uwielbiają działać z pasją, pracują z zaangażowaniem, myślą nieszablonowo i poszukują nowych wyzwań. Uważasz, że jesteś osobą ambitną i odpowiedzialną? Szybko nawiązujesz kontakty? Cechuje Cię pozytywne nastawienie i otwartość? Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!

Kogo szukamy?
Osób z zamiłowaniem do e-commerce, zorientowanych na szczegóły i wysoką jakość.

Zakres obowiązków

Twoja rola i główne zadania:

  • Przygotowanie opisów produktów dla naszego sklepu internetowego w Niemczech, ze szczególną dbałością o ich jakość, atrakcyjność i poprawność;
  • Korekta i edycja aktualnych opisów;
  • Codzienna praca z naszym systemem zarządzania treścią;
  • Duża odpowiedzialność i samodzielność w związku z codziennym pojawianiem się nowych produktów i kampanii;
Wymagania

Przyda Ci się:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1);
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2);
  • Dobra znajomość obsługi komputera, a także pakietu Microsoft Windows (Excel, Word, Outlook, Teams);
  • Zamiłowanie do e-commerce (szczególnie w kategoriach moda, artykuły dziecięce, home&living);
  • Dokładność, rzetelność i umiejętność pracy w zespole.
Brockmeyer Vacaturemarketing B.V.
3821 BM Amersfoort
Hardwareweg 36

Pracodawcy z miasta Wrocław