Czy to Twoja firma?

LUMILEDS Poland S.A. praca

Pabianice
LUMILEDS Poland S.A. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
logistyka / spedycja / transport magazyn

Oferty pracy LUMILEDS Poland S.A.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca LUMILEDS Poland S.A.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

LUMILEDS Poland S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca LUMILEDS Poland S.A. - oferty archiwalne

  • Magazynier

    LUMILEDS Poland S.A.
    • Pabianice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 3 300-3 500 zł / mies.
    • Zakres obowiązków

      -obsługa sortera;
      -obsługa urządzeń foliujących, paleciaka ręcznego;
      -pomocnicze prace magazynowe;
      -przestrzeganie obowiązujących procedur magazynowych;
      -transport towarów w obrębie zakładu;
      -znajomość asortymentu towarów bedącego na stanie magazyny;
      -znajomość dokumentów obrotu magazynowego i zleceń produkcyjnych;
      -obsługa produkcji poprzez przygotowywanie i wydawanie towarów;
      -kontrola jakościowej i ilościowej wg dokumentów i/lub etykiet dostaw materiałowych;
      -tworzenie protokołów rozbieżności i zgłaszanie do Kontrolera Procesów Dystrybucyjnych;
      -repaletyzacja dostaw;
      -wywóz odpadów i makulatury z linii produkcyjnych;
      -fizyczna alokacja/relokacja przy użyciu odpowienich środków transportu;
      -przestrzeganie zasad BHP oraz ochrony przeciwpożarowej;
      -przestrzeganie procedur ochrony pomieszczeń i towarów przed zniszczeniem lub kradzieżą;
      -dbałość o powierzony majątek trwały i wyposażenie magazynu;
      -obsługa techniczna powierzonych środków transportu - w zakresie obowiązków operatora;
      -zabezpieczenia jakościowego i ilościowego - foliowanie/bantaizowanie;
      -kontrola i dokumentacja jakości dostaw/wysyłek (fotografia);
      -ewidencjonowanie opakowań zwrotnych;
      -kontrola ilościowo-jakościowa na polach wysyłkowych SFP;
      -akceptacja dokumentów przewozowych i załadunku wysyłki zewnętrznej;
      -ewidencjonowania przepływu palet w przepływach wewnętrzych i zewnętrznych;
      -tworzenie i potwierdzenie TO w dostawach wewnętrznych i zewnętrznych;
      -rozdział dostaw materiałowych i półfabrykantów do odpowiednich magazynów;
      -generowanie w systemie SAP dokumentów dostaw, wysyłek oraz dokumentów przewozowych dla opakowań zewnętrznych;
      -opracowanie dokumentów do obliczania wskaźników logistycznych;
      -kontrola poprawności zleceń produkcyjnych-zgłaszanie do korekty;
      -opracowanie dokumentów wysyłkowych dla wyrobów gotowych, towarów, zwrotów, opakowań zwrotnych i palet (faktura, WZ, CMR);
      -monitorowania i zgłaszania błędów masterdaty.
      Praca w systemie trzyzmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach od 05:00 do 13:00; od 13:00 do 21:00 oraz od 21:00 do 05:00.
      Umowa o pracę na okres probny - 3 miesiace, następnie na czas określony - 2 lata.

      Wymagania

      • Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, brak
      • Inne wymagania: Wymagane uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych, silnikowych, gazowych lub elektrycznych, widłowych, platformowych i dźwigów towarowych oraz obsług doków i mostów przeładunkowych. Wymagane minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku lub minumum rok na stanowisku robotnika magazynowego. Niezbędne prezyspozycje osobowościowe (umiejętność pracy z ludźmi, zarządzania pracownikami). Wymagana również dobra znajomość MsOffice. Mile widziane: - uprawnienia E; - umiejętność zarządzania ludźmi, komunikacja; - b. dobra znajomość SAP-3.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: 3 300 - 3 500 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    LUMILEDS Poland S.A.
    • Pabianice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 4 600 zł / mies.
    • Zakres obowiązków

      Realizacja zadań związanych z realizacją zamówień klientów:
      - obsługa zleceń End 2 End (manualna i cyfrowa);
      - sprawdzanie ich dostępności, tworzenie dostaw, śledzenie wysyłek;
      - obsługa reklamacji;
      - ścisła współpraca z działem sprzedaży i działami wsparcia (m. in. planowania i finansów);
      - pierwsza linia wsparcia dla klienta (rozmowy telefoniczne, e-mail, spotkania, telekonferencje;
      - współpraca z zespołem sprzedaży;
      - współudział w rozwiązywaniu problemów (we współpracy z działem sprzedaży i finansów);
      - ciągłe doskonalenie procesów (Kaizen i QIC);
      - wsparcie administracyjne (raportowanie, dostarczanie danych logistycznych);
      - dopilnowywanie by wszystkie podejmowane działanie były zgodne z przepisami i wymogami prawa (dotyczy eksportu). Praca w pozycji siedzącej, przy komputerze.
      Umowa o pracę na okres 3 lat; praca w godzinach 8-16.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: wymagana dobra znajomość obsługi komputera (MS Office - Excel) oraz umiejętność rozwiązywania problemów, dokładność, sumienność, zdolności manualne, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie w wykonywaną sprawę. Znajomośc języka ukraińskiego jest wymagana w celu komunikacji z klientem oraz ze współpracownikami w naszej firmie, którzy pochodza z Ukrainy i w tym języku się porozumiewajć, co znacznie ułatwia codzienną współpracę. Mile widziany min. 1 rok doświadczenia na stanowisku oraz znajomość języka rosyjskiego i SAP.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 600 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Pracodawcy w Pabianicach